Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825
Назва: Реклама як фактор залучення інвестицій
Автори: Голда, Андрій Ігорович
Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadya
Golda, Andriy
Бібліографічний опис: Н.Голда. Реклама як фактор залучення інвестицій/ Н.Голда, А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.78-81 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Дата публікації: 2010
Дата внесення: 24-бер-2011
Видавництво: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 336.531.2
Теми: інвестиційна діяльність
рекламна діяльність
рекламна стратегія
Короткий огляд (реферат): У статті продемонстровано необхідність використання реклами при залученні інвестицій у туристичний бізнес. Викладено завдання та пріоритетні напрямки реалізації рекламної стратегії.
In the article showed the usability of advertising for introduction in tourist business investments. Expounded a task and directions of priorities realization publicity strategy.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.