Mesedez, erabili identifikatzaile hau item hau aipatzeko edo estekatzeko: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825
タイトル: Реклама як фактор залучення інвестицій
著者: Голда, Андрій Ігорович
Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadya
Golda, Andriy
Bibliographic description (Ukraine): Н.Голда. Реклама як фактор залучення інвестицій/ Н.Голда, А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.78-81 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
発行日: 2010
Date of entry: 24-3月-2011
出版者: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 336.531.2
キーワード: інвестиційна діяльність
рекламна діяльність
рекламна стратегія
抄録: У статті продемонстровано необхідність використання реклами при залученні інвестицій у туристичний бізнес. Викладено завдання та пріоритетні напрямки реалізації рекламної стратегії.
In the article showed the usability of advertising for introduction in tourist business investments. Expounded a task and directions of priorities realization publicity strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2010, № 3



このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。