Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825
Titre: Реклама як фактор залучення інвестицій
Auteur(s): Голда, Андрій Ігорович
Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadya
Golda, Andriy
Bibliographic description (Ukraine): Н.Голда. Реклама як фактор залучення інвестицій/ Н.Голда, А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.78-81 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Date de publication: 2010
Date of entry: 24-mar-2011
Editeur: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 336.531.2
Mots-clés: інвестиційна діяльність
рекламна діяльність
рекламна стратегія
Résumé: У статті продемонстровано необхідність використання реклами при залученні інвестицій у туристичний бізнес. Викладено завдання та пріоритетні напрямки реалізації рекламної стратегії.
In the article showed the usability of advertising for introduction in tourist business investments. Expounded a task and directions of priorities realization publicity strategy.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Alle innførsler i DSpace er beskyttet av copyright