Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825
Tüm üstveri kaydı
Dublin Core AlanıDeğerDil
dc.contributor.authorГолда, Андрій Ігоровичuk
dc.contributor.authorГолда, Надія Михайлівнаuk
dc.contributor.authorGolda, Nadyaen
dc.contributor.authorGolda, Andriyen
dc.date.accessioned2011-03-24T10:05:49Z-
dc.date.available2011-03-24T10:05:49Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationН.Голда. Реклама як фактор залучення інвестицій/ Н.Голда, А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.78-81 - (проблеми мікро та макроекономіки України)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825-
dc.description.abstractУ статті продемонстровано необхідність використання реклами при залученні інвестицій у туристичний бізнес. Викладено завдання та пріоритетні напрямки реалізації рекламної стратегії.uk
dc.description.abstractIn the article showed the usability of advertising for introduction in tourist business investments. Expounded a task and directions of priorities realization publicity strategy.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectінвестиційна діяльністьuk
dc.subjectрекламна діяльністьuk
dc.subjectрекламна стратегіяuk
dc.titleРеклама як фактор залучення інвестиційuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc336.531.2uk
Koleksiyonlarda Görünür:Галицький економічний вісник, 2010, № 3



DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.