Моля, използвайте този идентификатор за цитиране или линк към този публикация: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825
Заглавие: Реклама як фактор залучення інвестицій
Автори: Голда, Андрій Ігорович
Голда, Надія Михайлівна
Golda, Nadya
Golda, Andriy
Bibliographic description (Ukraine): Н.Голда. Реклама як фактор залучення інвестицій/ Н.Голда, А.Голда // Галицький економічний вісник. — 2010. — №3(28).— с.78-81 - (проблеми мікро та макроекономіки України)
Дата на Публикуване: 2010
Date of entry: 24-Мар-2011
Издател: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 336.531.2
Ключови Думи: інвестиційна діяльність
рекламна діяльність
рекламна стратегія
Резюме: У статті продемонстровано необхідність використання реклами при залученні інвестицій у туристичний бізнес. Викладено завдання та пріоритетні напрямки реалізації рекламної стратегії.
In the article showed the usability of advertising for introduction in tourist business investments. Expounded a task and directions of priorities realization publicity strategy.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/825
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Показва се в Колекции:Галицький економічний вісник, 2010, № 3



Публикацияте в DSpace са защитени с авторско право, с всички права запазени, освен ако не е указно друго.