Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136
Назва: Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога
Інші назви: Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога
Автори: Статкевич, Світлана Михайлівна
Дата публікації: 22-чер-2014
Дата внесення: 22-чер-2014
Видавництво: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
УДК: 159.9
Теми: 8.03010201
психологія
Короткий огляд (реферат): З’ясовано, готовність до вибору професії є складним системним утворенням, яке складається з: мотиваційного, операційно-дійового, емоційно-вольового,мобілізаційно-настроювального, особистісного компонентів. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога.
Опис: У магістерській роботі описана технологія психологічного супроводу професійного розвитку майбутнього психолога у вищому навчальному закладі та запропоновано модель технології професійної підготовки психолога. Розглядаючи психологічний супровід як процес, визначним моментом його є створення сприятливих умов необхідних для розвитку й саморозвитку практичного психолога, розкриття й реалізації його внутрішнього потенціалу, формування здатності до самостійних дій і вільного вибору. Організація психологічного супроводу здійснювалася на двох рівнях: теоретичному і емпіричному. Теоретичний рівень забезпечує безперервність, системність, цілісність процесу психологічного супроводу за допомогою моделі професійного розвитку психолога, яка описана нами у першому розділі. Емпіричний рівень припускає системну організацію психологічного супроводу професійного розвитку практичного психолога: цільову спрямованість, зміст супроводу, психолого-педагогічні умови, проміжні й кінцеві результати. Розроблено тренінгові заняття для розвитку професійної ідентичності та реалізовано їх у контексті формувального експерименту. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136
Тип вмісту: Other
Розташовується у зібраннях:8.03010201 — психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автор.docx15,74 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
Автор.docx15,74 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
Автор.docx15,74 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
Автор.docx15,74 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора