Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136
Título : | Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога |
Otros títulos : | Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога |
Autor : | Статкевич, Світлана Михайлівна |
Fecha de publicación : | 22-jun-2014 |
Date of entry: | 22-jun-2014 |
Editorial : | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
Place of the edition/event: | Тернопіль |
UDC: | 159.9 |
Palabras clave : | 8.03010201 психологія |
Resumen : | З’ясовано, готовність до вибору професії є складним системним утворенням, яке складається з: мотиваційного, операційно-дійового, емоційно-вольового,мобілізаційно-настроювального, особистісного компонентів. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога. |
Descripción : | У магістерській роботі описана технологія психологічного супроводу професійного розвитку майбутнього психолога у вищому навчальному закладі та запропоновано модель технології професійної підготовки психолога. Розглядаючи психологічний супровід як процес, визначним моментом його є створення сприятливих умов необхідних для розвитку й саморозвитку практичного психолога, розкриття й реалізації його внутрішнього потенціалу, формування здатності до самостійних дій і вільного вибору. Організація психологічного супроводу здійснювалася на двох рівнях: теоретичному і емпіричному. Теоретичний рівень забезпечує безперервність, системність, цілісність процесу психологічного супроводу за допомогою моделі професійного розвитку психолога, яка описана нами у першому розділі. Емпіричний рівень припускає системну організацію психологічного супроводу професійного розвитку практичного психолога: цільову спрямованість, зміст супроводу, психолого-педагогічні умови, проміжні й кінцеві результати. Розроблено тренінгові заняття для розвитку професійної ідентичності та реалізовано їх у контексті формувального експерименту. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога. |
URI : | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136 |
Content type: | Other |
Aparece en las colecciones: | 8.03010201 — психологія |
Ficheros en este ítem:
Fichero | Descripción | Tamaño | Formato | |
---|---|---|---|---|
Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Visualizar/Abrir | |
Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Visualizar/Abrir | |
Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Visualizar/Abrir | |
Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Visualizar/Abrir |
Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.
Herramientas de Administrador