Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтаткевич, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2014-06-22T09:54:17Z-
dc.date.available2014-06-22T09:54:17Z-
dc.date.issued2014-06-22T09:54:17Z-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136-
dc.descriptionУ магістерській роботі описана технологія психологічного супроводу професійного розвитку майбутнього психолога у вищому навчальному закладі та запропоновано модель технології професійної підготовки психолога. Розглядаючи психологічний супровід як процес, визначним моментом його є створення сприятливих умов необхідних для розвитку й саморозвитку практичного психолога, розкриття й реалізації його внутрішнього потенціалу, формування здатності до самостійних дій і вільного вибору. Організація психологічного супроводу здійснювалася на двох рівнях: теоретичному і емпіричному. Теоретичний рівень забезпечує безперервність, системність, цілісність процесу психологічного супроводу за допомогою моделі професійного розвитку психолога, яка описана нами у першому розділі. Емпіричний рівень припускає системну організацію психологічного супроводу професійного розвитку практичного психолога: цільову спрямованість, зміст супроводу, психолого-педагогічні умови, проміжні й кінцеві результати. Розроблено тренінгові заняття для розвитку професійної ідентичності та реалізовано їх у контексті формувального експерименту. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога.uk
dc.description.abstractЗ’ясовано, готовність до вибору професії є складним системним утворенням, яке складається з: мотиваційного, операційно-дійового, емоційно-вольового,мобілізаційно-настроювального, особистісного компонентів. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюяuk
dc.subject8.03010201uk
dc.subjectпсихологіяuk
dc.titleДослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психологаuk
dc.title.alternativeДослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психологаuk
dc.typeOtheruk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.subject.udc159.9uk
Розташовується у зібраннях:8.03010201 — психологія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Автор.docx15,74 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
Автор.docx15,74 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
Автор.docx15,74 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити
Автор.docx15,74 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.

Інструменти адміністратора