Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Статкевич, Світлана Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2014-06-22T09:54:17Z | - |
dc.date.available | 2014-06-22T09:54:17Z | - |
dc.date.issued | 2014-06-22T09:54:17Z | - |
dc.identifier.uri | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136 | - |
dc.description | У магістерській роботі описана технологія психологічного супроводу професійного розвитку майбутнього психолога у вищому навчальному закладі та запропоновано модель технології професійної підготовки психолога. Розглядаючи психологічний супровід як процес, визначним моментом його є створення сприятливих умов необхідних для розвитку й саморозвитку практичного психолога, розкриття й реалізації його внутрішнього потенціалу, формування здатності до самостійних дій і вільного вибору. Організація психологічного супроводу здійснювалася на двох рівнях: теоретичному і емпіричному. Теоретичний рівень забезпечує безперервність, системність, цілісність процесу психологічного супроводу за допомогою моделі професійного розвитку психолога, яка описана нами у першому розділі. Емпіричний рівень припускає системну організацію психологічного супроводу професійного розвитку практичного психолога: цільову спрямованість, зміст супроводу, психолого-педагогічні умови, проміжні й кінцеві результати. Розроблено тренінгові заняття для розвитку професійної ідентичності та реалізовано їх у контексті формувального експерименту. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога. | uk |
dc.description.abstract | З’ясовано, готовність до вибору професії є складним системним утворенням, яке складається з: мотиваційного, операційно-дійового, емоційно-вольового,мобілізаційно-настроювального, особистісного компонентів. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя | uk |
dc.subject | 8.03010201 | uk |
dc.subject | психологія | uk |
dc.title | Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога | uk |
dc.title.alternative | Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога | uk |
dc.type | Other | uk |
dc.coverage.placename | Тернопіль | uk |
dc.subject.udc | 159.9 | uk |
Розташовується у зібраннях: | 8.03010201 — психологія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити | |
Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити | |
Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити | |
Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
Інструменти адміністратора