Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136| Teitl: | Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога |
| Teitlau Eraill: | Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога |
| Awduron: | Статкевич, Світлана Михайлівна |
| Dyddiad Cyhoeddi: | 22-Jun-2014 |
| Date of entry: | 22-Jun-2014 |
| Cyhoeddwr: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
| Place of the edition/event: | Тернопіль |
| UDC: | 159.9 |
| Allweddeiriau: | 8.03010201 психологія |
| Crynodeb: | З’ясовано, готовність до вибору професії є складним системним утворенням, яке складається з: мотиваційного, операційно-дійового, емоційно-вольового,мобілізаційно-настроювального, особистісного компонентів. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога. |
| Disgrifiad: | У магістерській роботі описана технологія психологічного супроводу професійного розвитку майбутнього психолога у вищому навчальному закладі та запропоновано модель технології професійної підготовки психолога. Розглядаючи психологічний супровід як процес, визначним моментом його є створення сприятливих умов необхідних для розвитку й саморозвитку практичного психолога, розкриття й реалізації його внутрішнього потенціалу, формування здатності до самостійних дій і вільного вибору. Організація психологічного супроводу здійснювалася на двох рівнях: теоретичному і емпіричному. Теоретичний рівень забезпечує безперервність, системність, цілісність процесу психологічного супроводу за допомогою моделі професійного розвитку психолога, яка описана нами у першому розділі. Емпіричний рівень припускає системну організацію психологічного супроводу професійного розвитку практичного психолога: цільову спрямованість, зміст супроводу, психолого-педагогічні умови, проміжні й кінцеві результати. Розроблено тренінгові заняття для розвитку професійної ідентичності та реалізовано їх у контексті формувального експерименту. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога. |
| URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136 |
| Content type: | Other |
| Ymddengys yng Nghasgliadau: | 8.03010201 — психологія |
Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
| Ffeil | Disgrifiad | Maint | Fformat | |
|---|---|---|---|---|
| Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Gweld/Agor | |
| Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Gweld/Agor | |
| Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Gweld/Agor | |
| Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Gweld/Agor |
Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.
Offer Gweinyddol