Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136
Titre: Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога
Autre(s) titre(s): Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога
Auteur(s): Статкевич, Світлана Михайлівна
Date de publication: 22-jui-2014
Date of entry: 22-jui-2014
Editeur: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль
UDC: 159.9
Mots-clés: 8.03010201
психологія
Résumé: З’ясовано, готовність до вибору професії є складним системним утворенням, яке складається з: мотиваційного, операційно-дійового, емоційно-вольового,мобілізаційно-настроювального, особистісного компонентів. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога.
Description: У магістерській роботі описана технологія психологічного супроводу професійного розвитку майбутнього психолога у вищому навчальному закладі та запропоновано модель технології професійної підготовки психолога. Розглядаючи психологічний супровід як процес, визначним моментом його є створення сприятливих умов необхідних для розвитку й саморозвитку практичного психолога, розкриття й реалізації його внутрішнього потенціалу, формування здатності до самостійних дій і вільного вибору. Організація психологічного супроводу здійснювалася на двох рівнях: теоретичному і емпіричному. Теоретичний рівень забезпечує безперервність, системність, цілісність процесу психологічного супроводу за допомогою моделі професійного розвитку психолога, яка описана нами у першому розділі. Емпіричний рівень припускає системну організацію психологічного супроводу професійного розвитку практичного психолога: цільову спрямованість, зміст супроводу, психолого-педагогічні умови, проміжні й кінцеві результати. Розроблено тренінгові заняття для розвитку професійної ідентичності та реалізовано їх у контексті формувального експерименту. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136
Content type: Other
Collection(s) :8.03010201 — психологія

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
Автор.docx15,74 kBMicrosoft Word XMLVoir/Ouvrir
Автор.docx15,74 kBMicrosoft Word XMLVoir/Ouvrir
Автор.docx15,74 kBMicrosoft Word XMLVoir/Ouvrir
Автор.docx15,74 kBMicrosoft Word XMLVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.

Outils d'administration