Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136| Název: | Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога |
| Další názvy: | Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога |
| Autoři: | Статкевич, Світлана Михайлівна |
| Datum vydání: | 22-čer-2014 |
| Date of entry: | 22-čer-2014 |
| Nakladatel: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
| Place of the edition/event: | Тернопіль |
| UDC: | 159.9 |
| Klíčová slova: | 8.03010201 психологія |
| Abstrakt: | З’ясовано, готовність до вибору професії є складним системним утворенням, яке складається з: мотиваційного, операційно-дійового, емоційно-вольового,мобілізаційно-настроювального, особистісного компонентів. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога. |
| Popis: | У магістерській роботі описана технологія психологічного супроводу професійного розвитку майбутнього психолога у вищому навчальному закладі та запропоновано модель технології професійної підготовки психолога. Розглядаючи психологічний супровід як процес, визначним моментом його є створення сприятливих умов необхідних для розвитку й саморозвитку практичного психолога, розкриття й реалізації його внутрішнього потенціалу, формування здатності до самостійних дій і вільного вибору. Організація психологічного супроводу здійснювалася на двох рівнях: теоретичному і емпіричному. Теоретичний рівень забезпечує безперервність, системність, цілісність процесу психологічного супроводу за допомогою моделі професійного розвитку психолога, яка описана нами у першому розділі. Емпіричний рівень припускає системну організацію психологічного супроводу професійного розвитку практичного психолога: цільову спрямованість, зміст супроводу, психолого-педагогічні умови, проміжні й кінцеві результати. Розроблено тренінгові заняття для розвитку професійної ідентичності та реалізовано їх у контексті формувального експерименту. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога. |
| URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136 |
| Content type: | Other |
| Vyskytuje se v kolekcích: | 8.03010201 — психологія |
Soubory připojené k záznamu:
| Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
|---|---|---|---|---|
| Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít | |
| Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít | |
| Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít | |
| Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Zobrazit/otevřít |
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
Nástroje administrátora