Bitte benutzen Sie diese Kennung, um auf die Ressource zu verweisen:
http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136| Titel: | Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога |
| Sonstige Titel: | Дослідження психологічної готовності випускника ВНЗ до професійної діяльності психолога |
| Autor(en): | Статкевич, Світлана Михайлівна |
| Erscheinungsdatum: | 22-Jun-2014 |
| Date of entry: | 22-Jun-2014 |
| Herausgeber: | Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя |
| Place of the edition/event: | Тернопіль |
| UDC: | 159.9 |
| Stichwörter: | 8.03010201 психологія |
| Zusammenfassung: | З’ясовано, готовність до вибору професії є складним системним утворенням, яке складається з: мотиваційного, операційно-дійового, емоційно-вольового,мобілізаційно-настроювального, особистісного компонентів. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога. |
| Beschreibung: | У магістерській роботі описана технологія психологічного супроводу професійного розвитку майбутнього психолога у вищому навчальному закладі та запропоновано модель технології професійної підготовки психолога. Розглядаючи психологічний супровід як процес, визначним моментом його є створення сприятливих умов необхідних для розвитку й саморозвитку практичного психолога, розкриття й реалізації його внутрішнього потенціалу, формування здатності до самостійних дій і вільного вибору. Організація психологічного супроводу здійснювалася на двох рівнях: теоретичному і емпіричному. Теоретичний рівень забезпечує безперервність, системність, цілісність процесу психологічного супроводу за допомогою моделі професійного розвитку психолога, яка описана нами у першому розділі. Емпіричний рівень припускає системну організацію психологічного супроводу професійного розвитку практичного психолога: цільову спрямованість, зміст супроводу, психолого-педагогічні умови, проміжні й кінцеві результати. Розроблено тренінгові заняття для розвитку професійної ідентичності та реалізовано їх у контексті формувального експерименту. Проведено кількісний і якісний аналіз результатів емпіричного вивчення психологічної готовності випускників вищих навчальних закладів до професійної діяльності психолога. |
| URI: | http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/3136 |
| Content type: | Other |
| Enthalten in den Sammlungen: | 8.03010201 — психологія |
Dateien zu dieser Ressource:
| Datei | Beschreibung | Größe | Format | |
|---|---|---|---|---|
| Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Öffnen/Anzeigen | |
| Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Öffnen/Anzeigen | |
| Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Öffnen/Anzeigen | |
| Автор.docx | 15,74 kB | Microsoft Word XML | Öffnen/Anzeigen |
Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.
Administrationswerkzeuge