Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Resultat 1-33 av 33.
  • forrige
  • 1
  • neste
Treff på innførsel:
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Article21-feb-20233-mai-2023Дослідження суті бренд-менеджменту в системі маркетингового управління підприємствомДанилюк, А.; Danylyuk, A.
Article21-okt-201416-des-2014Інституалізація механізму стратегічного маркетингового управління підприємством та його інформаційно-аналітичного забезпеченняFrolenko, Olha
Article18-nov-201429-okt-2015Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвіду-
Article18-nov-201429-okt-2015Сучасні підходи до залучення інвестиційGolda, Nadiya; Mishchuk, Oksana
Article18-jun-202428-aug-2024Маркетингові проблеми створення нового товаруВасюта, Вікторія Борисівна; Мозуль, Аліна Романівна; Vasiuta, Viktoriia; Mozul, Alina
Article28-jan-202519-apr-2025Вплив маркетингу, менеджменту та обліку на стратегічне управління потенціалом підприємства в різних сферах бізнесуМаркова, Світлана Вікторівна; Головань, Ольга Олексіївна; Пучков, Олексій Володимирович; Markova, Svitlana; Holovan, Olha; Puchkov, Oleksii
Article28-jan-202519-apr-2025Критичне мислення як філософія маркетингуІванечко, Неля Ростиславівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Ivanechko, Nelia; Khrupovych, Svitlana
Article18-sep-202023-des-2020Аналіз реклами служби крові в друкованих ЗМІ (на прикладі Сумського обласного центру служби крові)Хоменко, Лілія; Сагер, Людмила; Любчак, Владислав; Khomenko, Liliya; Saher, Liudmyla; Lyubchak, Vladislav
Article18-sep-202023-des-2020Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Falovych, Vladimir
Article28-nov-20191-feb-2020Маркетинговий аудит як інструмент оцінювання ефективності бізнесуХаблюк, Оксана; Яцишин, Світлана; Голяш, Ірина; Khabliuk, Oksana; Yatsyshyn, Svitlana; Golyash, Iryna
Article25-jun-20191-sep-2019Стратегія формування конкурентних переваг підприємства в сучасних умовах ринкуКостюк, Вікторія; Янчук, Тетяна; Kostyuk, Viktoriia; Yanchuk, Tetiana
Article31-jan-20186-mar-2019Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустріїГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadia
Article16-apr-201918-mai-2019Збутова та цінова діяльність в управлінні конкурентоспроможністю підприємстваКалюжна, Юлія; Боровик, Тетяна; Даниленко, Вікторія; Kaliuzhna, Yuliia; Borovyk, Tetyana; Danylenko, Viktoriia
Article202119-apr-2021Дослідження та формування механізму продажуГолда, Надія Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Golda, Nadiya; Burlitska, Oksana; Krause, Olga
Article202119-apr-2021Глобальна конкуренція: роль та місце у системі маркетингового середовищаБорисова, Тетяна Михайлівна; Хрупович, Світлана Євгенівна; Borysova, Tetiana; Khrupovych, Svitlana
Article30-jun-201918-des-2019Інформаційне забезпечення маркетингової діяльності в умовах формування й розвитку сучасних концепцій управлінняРоманова, Ольга; Шибун, Марина; Матвєєва, Марина; Romanova, Olha; Shybun, Maryna; Matveeva, Maryna
Article200912-aug-2009Теоретичні підходи до організування процесу збуту на підприємствіХрупович, Світлана Євгенівна; Борисова, Тетяна Михайлівна
Article200912-aug-2009Страховий маркетинг: теоретико-концептуальні засадиГаласюк, Олена Володимирівна
Article201227-mai-2013Ієрархічна піраміда інноваційного розвитку малого підприємстваКрамар, Ірина Юріївна; Мариненко, Наталія Юріївна; Kramar, Iryna; Marynenko, Nataliia
Article201227-mai-2013Інноваційні підходи та прикладні аспекти концепції підготовки маркетологівКраузе, Ольга Ігорівна; Оксентюк, Богдана; Федорович, Роман
Article201024-mar-2011Теорія та практика оцінювання конкурентоспроможності суб’єктів малого бізнесуПивоваров, Михайло Григорович
Article20113-jun-2011Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових дослідженьХрупович, Світлана Євгенівна; Королюк, Тетяна Миколаївна
Article201312-des-2014Маркетинг у структурі матеріально-технічного забезпечення інноваційного підприємстваНагорняк, Галина; Нагорняк, Ірина; Шпилик, Світлана; Nahorniak, Halyna; Nahorniak, Iryna; Shpylyk, Svitlana
Article201024-mar-2011Вплив органолептичних відчуттів на купівельну активність споживачаБурліцька, Оксана Петрівна; Борисова, Тетяна Михайлівна
Article200912-aug-2009Взаємозв’язок ринку знань з ринком праці в Україні: маркетинговий аспектМатвіїв, Микола Ярославович
Article201012-nov-2010Особливості планування маркетингу фірми в умовах кризиЮзьвак, Людмила
Article201012-nov-2010Основні методи організації та проведення маркетингових досліджень на ринку машинобудуванняТуренко, Олена
Article201221-mai-2013Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в УкраїніСеменюк, Світлана; Шпилик, Світлана
Article201312-des-2014Дослідження маркетингових комунікаційних заходів з подолання попиту, що призводить до торгівлі людьмиБорисова, Тетяна; Borysova, Tetiana
Article201329-mai-2014Реалізація активного маркетингового адаптивного управління українськими переробними підприємствамиСуховерха, Юлія; Sukhoverkha, Yuliia
Article25-nov-20151-mar-2016Необхідність розроблення маркетингової стратегії для підприємствСеменюк, Світлана Богданівна; Semenjuk, Svitlana
Article25-nov-20151-mar-2016Інформація в системі маркетингового управління підприємствомОксентюк, Богдана Андріївна; Фроленко, Ольга Михайлівна; Oksentyuk, Bogdana; Frolenko, Olga
Article25-nov-20151-mar-2016Маркетинг благодійних і волонтерських організаційБорисова, Тетяна Михайлівна; Borysova, Tetiana
Resultat 1-33 av 33.
  • forrige
  • 1
  • neste