Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6083

Назва: Сучасні підходи до залучення інвестицій
Інші назви: New approaches to attract investments
Автори: Golda, Nadiya
Mishchuk, Oksana
Бібліографічний опис: Голда Н. М. Сучасні підходи до залучення інвестицій / Надія Михайлівна Голда, Оксана Іванівна Міщук // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 47. — № 4. — С. 133-138. — (Фінансово-обліково-аналітичні аспекти).
Bibliographic description: Golda N., Mishchuk O. New approaches to attract investments. Galician economic bulletin, Ternopil, TNTU, 2014, Volume 47, No 4, P. 133-138 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University
Дата публікації: 18-лис-2014
Дата подання: 9-гру-2014
Дата внесення: 29-жов-2015
Видавництво: Тернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 336.531.2
Теми: маркетинг
маркетингова стратегія
стратегічні цілі
реклама
інвестиції
інвестиційний капітал
інвестиційна привабливість
marketing
marketing strategy
strategic goals
advertising
investment
investment capital
investment attractiveness
Діапазон сторінок: 133-138
Серія/номер: 2014, №4 (47)
2014, No 4 (47)
Короткий огляд (реферат): Запропоновано використовувати рекламу для залучення івестиційного капіталу як у державний, так і приватний бізнес. Залучення інвестицій розглянуто на різних рівнях стратегічного розвитку підприємства. Досліджено, що реклама може стати механізмом залучення інвестицій на місцевому, регіональному та міжнародному ринках.
This paper proposes to use advertising to attract investment capital in both the public and private business. Studies show that modern scholars between investment and economic growth are a direct connection, implemented as an important factor technological breakthrough. Attracting investment is seen at different levels of the strategic development of the company. It is investigated that advertising can be a mechanism to attract investments at the local, regional and international markets. Foreign investments may be in various forms and have different strategic reasons. Basically it is a search for new markets, access to scientific and technological developments. In the investment business, systematic approach is significant to solving economic problems, scientific and technical expertise of each project. The proposed scheme to attract investments into business under the influence of advertising facilitates the promotion procedure for investors, increase economic growth and the industry as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6083
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014
Перелік літератури: 1. Стратегія економічного та соціального розвитку України «Шляхом європейської інтеграції» на 2004–2015 роки / Указ Президента України від 28.04.04 No493/2004.
2. Бланк, И.О. Инвестиционный менеджмент [Текст] / И.О. Бланк. – Киев, МП «ИТЕМ» ЛТД, «Юнайтед Лондон Трейд Лимитед», 2003. – 448 с.
3. Василенко, В.О. Стратегічне управління підприємством: навч. посіб., вид. 2-ге, виправл. і доп. [Текст] / В.О. Василенко, Т.І. Ткаченко. – К.: Центр навч. л-ри, 2004. – 400 с.
4. Гаркавенко, С.С. Маркетиjнг [Текст] / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 1998. – 382 с.
5. Друкер, П. Практика менеджмента [Текст] / П. Друкер; пер. с англ. – М.: Изд. дом «Вильямс», 2003. – 398 с.
6. Кваснюк, Б.Є. Конкурентоспроможність національної економіки [Текст] / Б.Є.Кваснюк. – К.: Фенікс, 2005.– 582 с.
7. Кезин, А.В. Менеджмент: теории управления организациями: учеб.-метод. Пособие [Текст] / А.В.Кезин – М.: Гардарика, 2002. – 270 с.
8. Куденко, Н.В. Маркетингові стратегії фірми [Текст] / Н.В. Куденко. – К.: КНЕУ, 2002. – 246 с.
9. Лук’яненко, Д.Г. Стратегія економічного розвитку [Текст] / Д.Г. Лук’яненко. – К.: КНЕУ, 2003. – 538 с.
10. Романова, Л.В. Управління підприємницькою діяльністю: навч. посібник [Текст] / Л.В.Романова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006.– 240с.
11. Фатхутдинов, Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент [Текст] / Р.А. Фатхутдинов. – М.: Изд.-книготорг. центр «Маркетинг», 2002. – 892 с.
References: 1. Stratehiia ekonomichnoho ta sotsialnoho rozvytku Ukrainy "Shliakhom yevropeiskoi intehratsii" na 2004–2015 roky, Ukaz Prezydenta Ukrainy vid 28.04.04 No493/2004.
2. Blank, I.O. Investitsionnyi menedzhment [Text], I.O. Blank. – Kiev, MP "ITEM" LTD, "Iunaited London Treid Limited", 2003. – 448 p.
3. Vasylenko, V.O. Stratehichne upravlinnia pidpryiemstvom: tutorial, vyd. 2-he, vypravl. i dop. [Text], V.O. Vasylenko, T.I. Tkachenko. – K.: Tsentr navch. l-ry, 2004. – 400 p.
4. Harkavenko, S.S. Marketyjnh [Text], S.S. Harkavenko. – K.: Libra, 1998. – 382 p.
5. Druker, P. Praktika menedzhmenta [Text], P. Druker; transl. from English – M.: Izd. dom "Viliams", 2003. – 398 p.
6. Kvasniuk, B.Ye. Konkurentospromozhnist natsionalnoi ekonomiky [Text], B.Ye.Kvasniuk. – K.: Feniks, 2005.– 582 p.
7. Kezin, A.V. Menedzhment: teorii upravleniia orhanizatsiiami: ucheb.-metod. Posobie [Text], A.V.Kezin – M.: Hardarika, 2002. – 270 p.
8. Kudenko, N.V. Marketynhovi stratehii firmy [Text], N.V. Kudenko. – K.: KNEU, 2002. – 246 p.
9. Lukianenko, D.H. Stratehiia ekonomichnoho rozvytku [Text], D.H. Lukianenko. – K.: KNEU, 2003. – 538 p.
10. Romanova, L.V. Upravlinnia pidpryiemnytskoiu diialnistiu: navch. posibnyk [Text], L.V.Romanova. – K.: Centre of Educational Literature, 2006.– 240p.
11. Fatkhutdinov, R.A. Konkurentosposobnost orhanizatsii v usloviiakh krizisa: ekonomika, marketinh, menedzhment [Text], R.A. Fatkhutdinov. – M.: Izd.-knihotorh. tsentr "Marketinh", 2002. – 892 p.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2014, № 4 (47)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.