กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6083

ระเบียนเมทาดาทาแบบเต็ม
ฟิลด์ DC ค่าภาษา
dc.contributor.authorGolda, Nadiyauk
dc.contributor.authorMishchuk, Oksanauk
dc.date.accessioned2015-10-29T19:07:13Z-
dc.date.available2015-10-29T19:07:13Z-
dc.date.created2014-11-18uk
dc.date.issued2014-11-18uk
dc.date.submitted2014-12-09uk
dc.identifier.citationГолда Н. М. Сучасні підходи до залучення інвестицій / Надія Михайлівна Голда, Оксана Іванівна Міщук // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 47. — № 4. — С. 133-138. — (Фінансово-обліково-аналітичні аспекти).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6083-
dc.description.abstractЗапропоновано використовувати рекламу для залучення івестиційного капіталу як у державний, так і приватний бізнес. Залучення інвестицій розглянуто на різних рівнях стратегічного розвитку підприємства. Досліджено, що реклама може стати механізмом залучення інвестицій на місцевому, регіональному та міжнародному ринках.uk
dc.description.abstractThis paper proposes to use advertising to attract investment capital in both the public and private business. Studies show that modern scholars between investment and economic growth are a direct connection, implemented as an important factor technological breakthrough. Attracting investment is seen at different levels of the strategic development of the company. It is investigated that advertising can be a mechanism to attract investments at the local, regional and international markets. Foreign investments may be in various forms and have different strategic reasons. Basically it is a search for new markets, access to scientific and technological developments. In the investment business, systematic approach is significant to solving economic problems, scientific and technical expertise of each project. The proposed scheme to attract investments into business under the influence of advertising facilitates the promotion procedure for investors, increase economic growth and the industry as a whole.uk
dc.format.extent133-138uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюяuk
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical Universityuk
dc.relation.ispartofseries2014, №4 (47)uk
dc.relation.ispartofseries2014, No 4 (47)uk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectстратегічні ціліuk
dc.subjectрекламаuk
dc.subjectінвестиціїuk
dc.subjectінвестиційний капіталuk
dc.subjectінвестиційна привабливістьuk
dc.subjectmarketinguk
dc.subjectmarketing strategyuk
dc.subjectstrategic goalsuk
dc.subjectadvertisinguk
dc.subjectinvestmentuk
dc.subjectinvestment capitaluk
dc.subjectinvestment attractivenessuk
dc.titleСучасні підходи до залучення інвестиційuk
dc.title.alternativeNew approaches to attract investmentsuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014uk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.coverage.placenameTernopiluk
dc.subject.udc336.531.2uk
dc.relation.references1. Стратегія економічного та соціального розвитку України «Шляхом європейської інтеграції» на 2004–2015 роки / Указ Президента України від 28.04.04 No493/2004.uk
dc.relation.references2. Бланк, И.О. Инвестиционный менеджмент [Текст] / И.О. Бланк. – Киев, МП «ИТЕМ» ЛТД, «Юнайтед Лондон Трейд Лимитед», 2003. – 448 с.uk
dc.relation.references3. Василенко, В.О. Стратегічне управління підприємством: навч. посіб., вид. 2-ге, виправл. і доп. [Текст] / В.О. Василенко, Т.І. Ткаченко. – К.: Центр навч. л-ри, 2004. – 400 с.uk
dc.relation.references4. Гаркавенко, С.С. Маркетиjнг [Текст] / С.С. Гаркавенко. – К.: Лібра, 1998. – 382 с.uk
dc.relation.references5. Друкер, П. Практика менеджмента [Текст] / П. Друкер; пер. с англ. – М.: Изд. дом «Вильямс», 2003. – 398 с.uk
dc.relation.references6. Кваснюк, Б.Є. Конкурентоспроможність національної економіки [Текст] / Б.Є.Кваснюк. – К.: Фенікс, 2005.– 582 с.uk
dc.relation.references7. Кезин, А.В. Менеджмент: теории управления организациями: учеб.-метод. Пособие [Текст] / А.В.Кезин – М.: Гардарика, 2002. – 270 с.uk
dc.relation.references8. Куденко, Н.В. Маркетингові стратегії фірми [Текст] / Н.В. Куденко. – К.: КНЕУ, 2002. – 246 с.uk
dc.relation.references9. Лук’яненко, Д.Г. Стратегія економічного розвитку [Текст] / Д.Г. Лук’яненко. – К.: КНЕУ, 2003. – 538 с.uk
dc.relation.references10. Романова, Л.В. Управління підприємницькою діяльністю: навч. посібник [Текст] / Л.В.Романова. – К.: Центр навчальної літератури, 2006.– 240с.uk
dc.relation.references11. Фатхутдинов, Р.А. Конкурентоспособность организации в условиях кризиса: экономика, маркетинг, менеджмент [Текст] / Р.А. Фатхутдинов. – М.: Изд.-книготорг. центр «Маркетинг», 2002. – 892 с.uk
dc.relation.referencesen1. Stratehiia ekonomichnoho ta sotsialnoho rozvytku Ukrainy "Shliakhom yevropeiskoi intehratsii" na 2004–2015 roky, Ukaz Prezydenta Ukrainy vid 28.04.04 No493/2004.uk
dc.relation.referencesen2. Blank, I.O. Investitsionnyi menedzhment [Text], I.O. Blank. – Kiev, MP "ITEM" LTD, "Iunaited London Treid Limited", 2003. – 448 p.uk
dc.relation.referencesen3. Vasylenko, V.O. Stratehichne upravlinnia pidpryiemstvom: tutorial, vyd. 2-he, vypravl. i dop. [Text], V.O. Vasylenko, T.I. Tkachenko. – K.: Tsentr navch. l-ry, 2004. – 400 p.uk
dc.relation.referencesen4. Harkavenko, S.S. Marketyjnh [Text], S.S. Harkavenko. – K.: Libra, 1998. – 382 p.uk
dc.relation.referencesen5. Druker, P. Praktika menedzhmenta [Text], P. Druker; transl. from English – M.: Izd. dom "Viliams", 2003. – 398 p.uk
dc.relation.referencesen6. Kvasniuk, B.Ye. Konkurentospromozhnist natsionalnoi ekonomiky [Text], B.Ye.Kvasniuk. – K.: Feniks, 2005.– 582 p.uk
dc.relation.referencesen7. Kezin, A.V. Menedzhment: teorii upravleniia orhanizatsiiami: ucheb.-metod. Posobie [Text], A.V.Kezin – M.: Hardarika, 2002. – 270 p.uk
dc.relation.referencesen8. Kudenko, N.V. Marketynhovi stratehii firmy [Text], N.V. Kudenko. – K.: KNEU, 2002. – 246 p.uk
dc.relation.referencesen9. Lukianenko, D.H. Stratehiia ekonomichnoho rozvytku [Text], D.H. Lukianenko. – K.: KNEU, 2003. – 538 p.uk
dc.relation.referencesen10. Romanova, L.V. Upravlinnia pidpryiemnytskoiu diialnistiu: navch. posibnyk [Text], L.V.Romanova. – K.: Centre of Educational Literature, 2006.– 240p.uk
dc.relation.referencesen11. Fatkhutdinov, R.A. Konkurentosposobnost orhanizatsii v usloviiakh krizisa: ekonomika, marketinh, menedzhment [Text], R.A. Fatkhutdinov. – M.: Izd.-knihotorh. tsentr "Marketinh", 2002. – 892 p.uk
dc.identifier.citationenGolda N., Mishchuk O. New approaches to attract investments. Galician economic bulletin, Ternopil, TNTU, 2014, Volume 47, No 4, P. 133-138 [in Ukrainian].uk
ปรากฏในกลุ่มข้อมูล:Галицький економічний вісник, 2014, № 4 (47)

แฟ้มในรายการข้อมูลนี้:
แฟ้ม รายละเอียด ขนาดรูปแบบ 
GEB_2014v47n4_Nadiya_Golda-New_approaches_to_attract_133-138.pdf126,89 kBAdobe PDFดู/เปิด
GEB_2014v47n4_Nadiya_Golda-New_approaches_to_attract_133-138.djvu81,13 kBDjVuดู/เปิด
GEB_2014v47n4_Nadiya_Golda-New_approaches_to_attract_133-138__COVER.png424,41 kBimage/pngดู/เปิด


รายการทั้งหมดในระบบคิดีได้รับการคุ้มครองลิขสิทธิ์ มีการสงวนสิทธิ์เว้นแต่ที่ระบุไว้เป็นอื่น