Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2142

Title: Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні
Authors: Семенюк, Світлана
Шпилик, Світлана
Bibliographic description (Ukraine): С.Семенюк. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95 - (економіка та управління національним господарством)
Issue Date: 2012
Date of entry: 21-máj-2013
Publisher: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.338.1 (477)
Keywords: маркетинг
інтерактивний маркетинг
Інтернет-технології
метод комунікації
Web-сайт
SMS
MMS
промо-сайти
Інтернет-реклама
Abstract: Охарактеризовано сучасний маркетинг, визначено сутність інтерактивного маркетингу, його інструменти, переваги та недоліки, а також охарактеризовано основні типи та напрями розвитку в Україні.
The characteristic of modern marketing were given, the essence of interactive marketing and its tools, advantages and disadvantages were defined, the main types and areas of its development in Ukraine were described.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2142
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Ebben a gyűjteményben:Галицький економічний вісник, 2012, № 2 (35)



Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!