Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2142

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеменюк, Світлана-
dc.contributor.authorШпилик, Світлана-
dc.date.accessioned2013-05-21T09:02:05Z-
dc.date.available2013-05-21T09:02:05Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citationС.Семенюк. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95 - (економіка та управління національним господарством)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2142-
dc.description.abstractОхарактеризовано сучасний маркетинг, визначено сутність інтерактивного маркетингу, його інструменти, переваги та недоліки, а також охарактеризовано основні типи та напрями розвитку в Україні.uk
dc.description.abstractThe characteristic of modern marketing were given, the essence of interactive marketing and its tools, advantages and disadvantages were defined, the main types and areas of its development in Ukraine were described.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectінтерактивний маркетингuk
dc.subjectІнтернет-технологіїuk
dc.subjectметод комунікаціїuk
dc.subjectWeb-сайтuk
dc.subjectSMSuk
dc.subjectMMSuk
dc.subjectпромо-сайтиuk
dc.subjectІнтернет-рекламаuk
dc.titleІнтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україніuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© „Галицький економічний вісник“uk
dc.coverage.placenameТернопіль, Українаuk
dc.statusОпубліковано ранішеuk
dc.subject.udc658.338.1 (477)uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2012, № 2 (35)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.