Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2142

Název: Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні
Autoři: Семенюк, Світлана
Шпилик, Світлана
Bibliographic description (Ukraine): С.Семенюк. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95 - (економіка та управління національним господарством)
Datum vydání: 2012
Date of entry: 21-kvě-2013
Nakladatel: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.338.1 (477)
Klíčová slova: маркетинг
інтерактивний маркетинг
Інтернет-технології
метод комунікації
Web-сайт
SMS
MMS
промо-сайти
Інтернет-реклама
Abstrakt: Охарактеризовано сучасний маркетинг, визначено сутність інтерактивного маркетингу, його інструменти, переваги та недоліки, а також охарактеризовано основні типи та напрями розвитку в Україні.
The characteristic of modern marketing were given, the essence of interactive marketing and its tools, advantages and disadvantages were defined, the main types and areas of its development in Ukraine were described.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2142
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2012, № 2 (35)



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.