Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2142

Titel: Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні
Autor(en): Семенюк, Світлана
Шпилик, Світлана
Bibliographic description (Ukraine): С.Семенюк. Інтерактивний маркетинг: стан розвитку в Україні / С.Семенюк, С.Шпилик // Галицький економічний вісник. — 2012. — №2(35). — с.87-95 - (економіка та управління національним господарством)
Erscheinungsdatum: 2012
Date of entry: 21-Mai-2013
Herausgeber: Тернопільський національний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 658.338.1 (477)
Stichwörter: маркетинг
інтерактивний маркетинг
Інтернет-технології
метод комунікації
Web-сайт
SMS
MMS
промо-сайти
Інтернет-реклама
Zusammenfassung: Охарактеризовано сучасний маркетинг, визначено сутність інтерактивного маркетингу, його інструменти, переваги та недоліки, а також охарактеризовано основні типи та напрями розвитку в Україні.
The characteristic of modern marketing were given, the essence of interactive marketing and its tools, advantages and disadvantages were defined, the main types and areas of its development in Ukraine were described.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/2142
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Enthalten in den Sammlungen:Галицький економічний вісник, 2012, № 2 (35)



Alle Ressourcen in diesem Repository sind urheberrechtlich geschützt, soweit nicht anderweitig angezeigt.