Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Назва: Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень
Автори: Хрупович, Світлана Євгенівна
Королюк, Тетяна Миколаївна
Бібліографічний опис: С.Хрупович. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень / С.Хрупович, Т.Королюк // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.175-180 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 3-чер-2011
Видавництво: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
УДК: 658.8
Теми: маркетинг
маркетингові дослідження
респонденти
фокус-група
ринок пива
алкогольні напої
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні підходи до проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Оцінено та проаналізовано результати опитування споживачів ринку пива в Україні. Визначено ключові фактори впливу на збутову діяльність пивовиробників.
The author's approach marketing research of brewery markets the strategy of product positioning and segmenting for producers is given, methodical instructions on monitoring of marketing activity are improved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.