Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092
Affichage complet
Élément Dublin CoreValeurLangue
dc.contributor.authorХрупович, Світлана Євгенівна-
dc.contributor.authorКоролюк, Тетяна Миколаївна-
dc.date.accessioned2011-06-03T12:49:29Z-
dc.date.available2011-06-03T12:49:29Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationС.Хрупович. Теоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових досліджень / С.Хрупович, Т.Королюк // Галицький економічний вісник. — 2011. — №1(30). — с.175-180 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1092-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні підходи до проведення маркетингових досліджень на підприємстві. Оцінено та проаналізовано результати опитування споживачів ринку пива в Україні. Визначено ключові фактори впливу на збутову діяльність пивовиробників.uk
dc.description.abstractThe author's approach marketing research of brewery markets the strategy of product positioning and segmenting for producers is given, methodical instructions on monitoring of marketing activity are improved.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюяuk
dc.subjectмаркетингuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectреспондентиuk
dc.subjectфокус-групаuk
dc.subjectринок пиваuk
dc.subjectалкогольні напоїuk
dc.titleТеоретико-прикладні аспекти оцінювання результатів маркетингових дослідженьuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc658.8uk
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2011, № 1



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.