Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46231

Назва: Маркетингові проблеми створення нового товару
Інші назви: Marketing problems of creating a new product
Автори: Васюта, Вікторія Борисівна
Мозуль, Аліна Романівна
Vasiuta, Viktoriia
Mozul, Alina
Приналежність: Національний університет «Полтавська політехніка імені Юрія Кондратюка», Полтава, Україна
National University «Yuri Kondratyuk Poltava Polytechnic», Poltava, Ukraine
Бібліографічний опис: Васюта В. Б. Маркетингові проблеми створення нового товару / Васюта Вікторія Борисівна, Мозуль Аліна Романівна // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2024. — Том 88. — № 3. — С. 130–135. — (Маркетинг).
Bibliographic description: Vasiuta V., Mozul A. (2024) Marketynhovi problemy stvorennia novoho tovaru [Marketing problems of creating a new product]. Galician economic journal (Tern.), vol. 88, no 3, pp. 130-135 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник, 3 (88), 2024
Galician economic journal, 3 (88), 2024
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник
Випуск/№ : 3
Том: 88
Дата публікації: 18-чер-2024
Дата подання: 8-лют-2024
Дата внесення: 28-сер-2024
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2024.03.130
УДК: 339.1
Теми: новий товар
маркетинг
маркетингове дослідження
ринок
споживач
потреба
маркетингові проблеми
new product
marketing
marketing research. market. consumer. need
marketing problems
Кількість сторінок: 6
Діапазон сторінок: 130-135
Початкова сторінка: 130
Кінцева сторінка: 135
Короткий огляд (реферат): Концепція управління підприємництвом, у першу чергу, реалізується через маркетинг. Для просування нових товарів на ринок особливий акцент робиться на важливості маркетингових технологій. Однією з найбільших проблем у створенні нового продукту є визначення та розуміння цільової аудиторії. Без чіткого розуміння потреб, бажань і проблемних точок споживачів важко розробити продукт, який буде резонувати. Компанії повинні проводити ретельне дослідження ринку, щоб отримати уявлення про свою цільову аудиторію та всебічне розуміння її вподобань, поведінки та демографічних показників. Розуміючи ці фактори, компанії можуть створювати маркетингові стратегії, які вирішуватимуть проблеми конкретного сегменту споживачів. Розроблення унікальної ціннісної пропозиції є ще одним серйозним викликом у створенні нового продукту. Саме вона описує унікальні переваги, які продукт або послуга надає своїм потенційним споживачам. Важливо створити саме ту пропозицію, яка буде виділятися на переповненому ринку. Це вимагає глибокого розуміння потреб аудиторії, а також аналізу конкуренції. Розробляючи новий товар, компанії можуть диференціювати свій продукт і зацікавити потенційних клієнтів. Цінність для споживача, яка виражається в додаткових перевагах, пов’язана з певним рівнем «новизни» у товарі. Тому при виведенні на ринок нового продукту мають місце ризики, які зумовлені його особливостями. Створення обізнаності та формування попиту на продукт є останнім завданням у формуванні нового продукту. Це вимагає комплексної маркетингової стратегії, яка включає різні методи, такі, як реклама, зв’язки з громадськістю та маркетинг у соціальних мережах. Компанії повинні розробити портрет клієнта, щоб зрозуміти потреби та поведінку цільової аудиторії. Створюючи широку обізнаність й інформуючи ринок про новий продукт, компанії можуть створити попит і стимулювати продажі. Автори дослідили можливі причини невдалого запуску нових товарів, які не дозволяють підприємствам ефективно конкурувати та забезпечити стійкі позиції на ринку. Виділено ключові маркетингові проблеми, які часто виникають при створенні нового товару, поширенні помилки та шляхи їх усунення.
The concept of business management is primarily implemented through marketing. To promote new products to the market, special emphasis is placed on the importance of marketing technologies. One of the biggest challenges in creating a new product is identifying and understanding the target audience. Without a clear understanding of consumersʼ needs, wants, and pain points, it is difficult to develop a product that resonates. Companies must conduct thorough market research to gain insight into their target audience and gain a comprehensive understanding of their preferences, behavior, and demographics. By understanding these factors, companies can create marketing strategies that solve the problems of a specific consumer segment. Developing a unique value proposition is another major challenge when creating a new product. It describes the unique benefits that a product or service provides to potential consumers. It is important to create an offer that will stand out in a crowded market. This requires a deep understanding of audience needs as well as competitive analysis. By developing a new product, companies can differentiate their product and interest potential customers. Value for the consumer, expressed in additional benefits, is associated with a certain level of novelty of the product. Therefore, when introducing a new product to the market, there are risks due to its characteristics. Creating awareness and demand for a product is the last task in forming a new product. This requires the use of an integrated marketing strategy that includes various methods such as advertising, public relations and social media marketing. Companies must create customer personas to understand the needs and behavior of their target audience. By creating widespread awareness and informing the market about a new product, companies can create demand and stimulate sales. The authors examined the possible reasons for the unsuccessful launch of new products, which do not allow enterprises to compete effectively and ensure a stable position in the market. Key marketing problems that often arise when creating a new product, the spread of errors and ways to eliminate them are highlighted.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46231
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
URL-посилання пов’язаного матеріалу: http://vtei.edu.ua/doc/25_02_2021/5/73.pdf
https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41040
https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/48640ac9-f53d-46ce-a13a-57e2c1c4474d/content
http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/19306/1/conf2023.pdf#page=95
Перелік літератури: 1. Бутенко Н. В. Основи маркетингу: підручник. Київ: Центр учбової літератури, 2019. 368 с.
2. Шевчук А. О., Поліщук І. І. Основні етапи створення нового товару на підприємстві. 2021. URL: http://vtei.edu.ua/doc/25_02_2021/5/73.pdf (дата звернення: 14.01.2024).
3. Апарова О. В. Важливість процесу планування та організації створення нового товару в маркетингу інновацій. Причорноморські економічні студії. 2018. Випуск 28 (1). С. 117–121.
4. Бєлова Т. Г., Крайнюченко О. Ф., Лелека О. О. Стратегія споживчої поведінки як складова загальної маркетингової стратегії підприємства. Приазовський економічний вісник. 2023. Вип. № 2 (34). С. 30–34. URL: https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41040 (дата звернення: 14.01.2024).
5. Костянчук К. В., Зозульов О. В. Особливості виведення інноваційного товару на промисловий ринок. URL: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/48640ac9-f53d-46ce-a13a-57e2c1c4474d/content (дата звернення: 14.01.2024).
6. Недашківська В. В., Рибак Н. О. Реклама як ефективний інструмент реалізації маркетингової стратегії. Молодь – аграрній науці і виробництву: Інноваційні пріоритети у розвитку економіки та менеджменту: матеріали Всеукраїн. наук.-практ. конфер. здобувачів вищої освіти (Біла Церква, 14 квітня 2023 р.). Біла Церква: БНАУ, 2023. С. 130–132.
7. Погребняк А. М. Напрями планування нової продукції на підприємстві. URL: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/19306/1/conf2023.pdf#page=95 (дата звернення: 14.01.2024).
References: 1. Butenko N. V. (2019). Osnovy marketynghu: pidruchnyk [Basics of marketing: a textbook]. Kyiv: Centr uchbovoji literatury. [In Ukrainian].
2. Shevchuk A. O., Polishhuk I. I. (2021). Osnovni etapy stvorennja novogho tovaru na pidpryjemstvi [The main stages of creating a new product at the enterprise]. Available at: http://vtei.edu.ua/doc/25_02_2021/5/73.pdf (accessed 14 January 2024).
3. Aparova O. V. (2018). Vazhlyvistj procesu planuvannja ta orghanizaciji stvorennja novogho tovaru v marketynghu innovacij [The importance of the process of planning and organizing the creation of a new product in the marketing of innovations]. Prychornomorsjki ekonomichni studiji, no. 28 (1), pp. 117–121.
4. Bjelova T. Gh., Krajnjuchenko O. F., Leleka O. O. (2023). Strateghija spozhyvchoji povedinky jak skladova zaghaljnoji marketynghovoji strateghiji pidpryjemstva [The strategy of consumer behavior as a component of the general marketing strategy of the enterprise]. Pryazovsjkyj ekonomichnyj visnyk, no. 2 (34), pp. 30–34. Available at: https://dspace.nuft.edu.ua/handle/123456789/41040 (accessed 14 January 2024).
5. Kostjanchuk K. V., Zozuljov O. V. Osoblyvosti vyvedennja innovacijnogho tovaru na promyslovyj rynok [Peculiarities of bringing an innovative product to the industrial market]. Available at: https://ela.kpi.ua/server/api/core/bitstreams/48640ac9-f53d-46ce-a13a-57e2c1c4474d/content (accessed 14 January 2024).
6. Nedashkivsjka V. V., Rybak N. O. (2023). Reklama jak efektyvnyj instrument realizaciji marketynghovoji strateghiji [Advertising as an effective tool for marketing strategy implementation]. Molodj – aghrarnij nauci i vyrobnyctvu: Innovacijni priorytety u rozvytku ekonomiky ta menedzhmentu: materialy Vseukrajinsjkoji naukovo-praktychnoji konferenciji zdobuvachiv vyshhoji osvity (Bila Cerkva, 14 kvitnja 2023 r.). Bila Cerkva: BNAU, pp. 130–132.
7. Poghrebnjak A. M. (2023)ю Naprjamy planuvannja novoji produkciji na pidpryjemstvi [Directions for planning new products at the enterprise]. Available at: http://repositsc.nuczu.edu.ua/bitstream/123456789/19306/1/conf2023.pdf#page=95 (accessed 14 January 2024).
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2024, № 3 (88)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.