กรุณาใช้ตัวระบุนี้เพื่ออ้างอิงหรือเชื่อมต่อรายการนี้: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291

Titel: Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
Övriga titlar: Маркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегии
Marketing process as a basis for the development of competitive strategy
Författare: Шпилик, Світлана Василівна
Шпылык, Светлана Васильевна
Shpylyk, Svitlana Vasylivna
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
Utgivningsdatum: 30-maj-2011
Date of entry: 5-jul-2011
Utgivare: ТНТУ
UDC: 339.13
Nyckelord: конкурентна стратегія
конкурентна перевага
стратегічний аналіз
маркетинговий комплекс
Sammanfattning: У статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Samling:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Fulltext och övriga filer i denna post:
Fil Beskrivning StorlekFormat 
11ssvrks.pdf1,17 MBAdobe PDFVisa/Öppna
11ssvrks.djvu348,13 kBDjVuVisa/Öppna
11ssvrks__COVER.png365,2 kBimage/pngVisa/Öppna


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.