Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291

Título : Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
Otros títulos : Маркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегии
Marketing process as a basis for the development of competitive strategy
Autor : Шпилик, Світлана Василівна
Шпылык, Светлана Васильевна
Shpylyk, Svitlana Vasylivna
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
Fecha de publicación : 30-may-2011
Date of entry: 5-jul-2011
Editorial : ТНТУ
UDC: 339.13
Palabras clave : конкурентна стратегія
конкурентна перевага
стратегічний аналіз
маркетинговий комплекс
Resumen : У статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291
ISSN : 2223-3822
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
11ssvrks.pdf1,17 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir
11ssvrks.djvu348,13 kBDjVuVisualizar/Abrir
11ssvrks__COVER.png365,2 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.