Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291

Titre: Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
Autre(s) titre(s): Маркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегии
Marketing process as a basis for the development of competitive strategy
Auteur(s): Шпилик, Світлана Василівна
Шпылык, Светлана Васильевна
Shpylyk, Svitlana Vasylivna
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
Date de publication: 30-mai-2011
Date of entry: 5-jui-2011
Editeur: ТНТУ
UDC: 339.13
Mots-clés: конкурентна стратегія
конкурентна перевага
стратегічний аналіз
маркетинговий комплекс
Résumé: У статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Collection(s) :Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Fichier(s) constituant ce document :
Fichier Description TailleFormat 
11ssvrks.pdf1,17 MBAdobe PDFVoir/Ouvrir
11ssvrks.djvu348,13 kBDjVuVoir/Ouvrir
11ssvrks__COVER.png365,2 kBimage/pngVoir/Ouvrir


Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.