Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291

Títol: Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
Altres títols: Маркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегии
Marketing process as a basis for the development of competitive strategy
Autor: Шпилик, Світлана Василівна
Шпылык, Светлана Васильевна
Shpylyk, Svitlana Vasylivna
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
Data de publicació: 30-de -2011
Date of entry: 5-de -2011
Editorial: ТНТУ
UDC: 339.13
Paraules clau: конкурентна стратегія
конкурентна перевага
стратегічний аналіз
маркетинговий комплекс
Resum: У статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Apareix a les col·leccions:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
11ssvrks.pdf1,17 MBAdobe PDFVeure/Obrir
11ssvrks.djvu348,13 kBDjVuVeure/Obrir
11ssvrks__COVER.png365,2 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.