Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291

Cofnod metadata llawn
Maes DCGwerthIaith
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorШпылык, Светлана Васильевна-
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana Vasylivna-
dc.date.accessioned2011-07-05T11:56:47Z-
dc.date.available2011-07-05T11:56:47Z-
dc.date.issued2011-05-30-
dc.identifier.citationШпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectконкурентна перевагаuk
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectмаркетинговий комплексuk
dc.titleМаркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегіїuk
dc.title.alternativeМаркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегииuk
dc.title.alternativeMarketing process as a basis for the development of competitive strategyuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.13uk
Ymddengys yng Nghasgliadau:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Ffeiliau yn yr Eitem Hon:
Ffeil Disgrifiad MaintFformat 
11ssvrks.pdf1,17 MBAdobe PDFGweld/Agor
11ssvrks.djvu348,13 kBDjVuGweld/Agor
11ssvrks__COVER.png365,2 kBimage/pngGweld/Agor


Diogelir eitemau yn DSpace gan hawlfraint, a chedwir pob hawl, onibai y nodir fel arall.