Ezzel az azonosítóval hivatkozhat erre a dokumentumra forrásmegjelölésben vagy hiperhivatkozás esetén: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291

Összes dokumentumadat
DC mezőÉrtékNyelv
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorШпылык, Светлана Васильевна-
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana Vasylivna-
dc.date.accessioned2011-07-05T11:56:47Z-
dc.date.available2011-07-05T11:56:47Z-
dc.date.issued2011-05-30-
dc.identifier.citationШпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectконкурентна перевагаuk
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectмаркетинговий комплексuk
dc.titleМаркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегіїuk
dc.title.alternativeМаркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегииuk
dc.title.alternativeMarketing process as a basis for the development of competitive strategyuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.13uk
Ebben a gyűjteményben:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Fájlok a dokumentumban:
Fájl Leírás MéretFormátum 
11ssvrks.pdf1,17 MBAdobe PDFMegtekintés/Megnyitás
11ssvrks.djvu348,13 kBDjVuMegtekintés/Megnyitás
11ssvrks__COVER.png365,2 kBimage/pngMegtekintés/Megnyitás


Minden dokumentum, ami a DSpace rendszerben szerepel, szerzői jogokkal védett. Minden jog fenntartva!