Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291

Registre complet de metadades
Camp DCValorLengua/Idioma
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorШпылык, Светлана Васильевна-
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana Vasylivna-
dc.date.accessioned2011-07-05T11:56:47Z-
dc.date.available2011-07-05T11:56:47Z-
dc.date.issued2011-05-30-
dc.identifier.citationШпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectконкурентна перевагаuk
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectмаркетинговий комплексuk
dc.titleМаркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегіїuk
dc.title.alternativeМаркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегииuk
dc.title.alternativeMarketing process as a basis for the development of competitive strategyuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.13uk
Apareix a les col·leccions:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Arxius per aquest ítem:
Arxiu Descripció MidaFormat 
11ssvrks.pdf1,17 MBAdobe PDFVeure/Obrir
11ssvrks.djvu348,13 kBDjVuVeure/Obrir
11ssvrks__COVER.png365,2 kBimage/pngVeure/Obrir


Els ítems de DSpace es troben protegits per copyright, amb tots els drets reservats, sempre i quan no s’indiqui el contrari.