Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291

Registro completo de metadatos
Campo DC Valor Lengua/Idioma
dc.contributor.authorШпилик, Світлана Василівна-
dc.contributor.authorШпылык, Светлана Васильевна-
dc.contributor.authorShpylyk, Svitlana Vasylivna-
dc.date.accessioned2011-07-05T11:56:47Z-
dc.date.available2011-07-05T11:56:47Z-
dc.date.issued2011-05-30-
dc.identifier.citationШпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.uk
dc.identifier.issn2223-3822-
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТНТУuk
dc.subjectконкурентна стратегіяuk
dc.subjectконкурентна перевагаuk
dc.subjectстратегічний аналізuk
dc.subjectмаркетинговий комплексuk
dc.titleМаркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегіїuk
dc.title.alternativeМаркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегииuk
dc.title.alternativeMarketing process as a basis for the development of competitive strategyuk
dc.typeArticleuk
dc.subject.udc339.13uk
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
11ssvrks.pdf1,17 MBAdobe PDFVisualizar/Abrir
11ssvrks.djvu348,13 kBDjVuVisualizar/Abrir
11ssvrks__COVER.png365,2 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.