Defnyddiwch y dynodwr hwn i ddyfynnu neu i gysylltu â'r eitem hon: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291

Titulua: Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
Beste titulu batzuk: Маркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегии
Marketing process as a basis for the development of competitive strategy
Egilea: Шпилик, Світлана Василівна
Шпылык, Светлана Васильевна
Shpylyk, Svitlana Vasylivna
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
Gordailuaren-data: 30-May-2011
Date of entry: 5-Jul-2011
Argitalpen: ТНТУ
UDC: 339.13
Gako-hitzak: конкурентна стратегія
конкурентна перевага
стратегічний аналіз
маркетинговий комплекс
Laburpena: У статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Bildumetan azaltzen da:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Item honetako fitxategiak:
Fitxategia Deskribapena TamainaFormatua 
11ssvrks.pdf1,17 MBAdobe PDFBistaratu/Ireki
11ssvrks.djvu348,13 kBDjVuBistaratu/Ireki
11ssvrks__COVER.png365,2 kBimage/pngBistaratu/Ireki


DSpaceko itemak copyright bidez babestuta daude, eskubide guztiak gordeta, baldin eta kontrakoa adierazten ez bada.