Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291

Pealkiri: Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
Teised pealkirjad: Маркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегии
Marketing process as a basis for the development of competitive strategy
Autor: Шпилик, Світлана Василівна
Шпылык, Светлана Васильевна
Shpylyk, Svitlana Vasylivna
Bibliographic description (Ukraine): Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
Ilmumisaasta: 30-mai-2011
Date of entry: 5-juu-2011
Kirjastaja: ТНТУ
UDC: 339.13
Märksõnad: конкурентна стратегія
конкурентна перевага
стратегічний аналіз
маркетинговий комплекс
Kokkuvõte: У статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Asub kollektsiooni(de)s:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Failid selles objektis:
Fail Kirjeldus SuurusFormaat 
11ssvrks.pdf1,17 MBAdobe PDFVaata/Ava
11ssvrks.djvu348,13 kBDjVuVaata/Ava
11ssvrks__COVER.png365,2 kBimage/pngVaata/Ava


Kõik teosed on Dspaces autoriõiguste kaitse all.