Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291

Назва: Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії
Інші назви: Маркетинговый процесс как основа разработки конкурентной стратегии
Marketing process as a basis for the development of competitive strategy
Автори: Шпилик, Світлана Василівна
Шпылык, Светлана Васильевна
Shpylyk, Svitlana Vasylivna
Бібліографічний опис: Шпилик С. Маркетинговий процес як основа розробки конкурентної стратегії [Електронний ресурс] / С. Шпилик // Соціально-екномічні проблеми і держава. — Вип. 1 (4). — 2011. — Режим доступу до журн. : http://sepd.tntu.edu.ua/images/stories/pdf/2011/11ssvrks.pdf.
Дата публікації: 30-тра-2011
Дата внесення: 5-лип-2011
Видавництво: ТНТУ
УДК: 339.13
Теми: конкурентна стратегія
конкурентна перевага
стратегічний аналіз
маркетинговий комплекс
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто теоретико-методичні положення та пропозиції, обґрунтовано зміст і послідовність процесу формування маркетингової конкурентної стратегії діяльності підприємств.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1291
ISSN: 2223-3822
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2011, Випуск 1(4)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
11ssvrks.pdf1,17 MBAdobe PDFПереглянути/відкрити
11ssvrks.djvu348,13 kBDjVuПереглянути/відкрити
11ssvrks__COVER.png365,2 kBimage/pngПереглянути/відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.