Browsing by Author Burlitska, Oksana

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 54 of 54
TypeIssue DateDate of entryTitleAuthor(s)
Conference Abstract9-nov-20186-dec-2018Fashion-merchandisingМельничук, Олена; Бурліцька, Оксана Петрівна; Melnychuk, Olena; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-nov-202013-dec-2020Shelf ready packing в мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-nov-201927-nov-2019SRP як інструмент мерчандайзингуІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Article201227-máj-2013Аналіз вітчизняних дисертаційних досліджень з проблеми місця ризиків в економіці та в діяльності підприємствКоролюк, Тетяна Миколаївна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Korolyuk, Tetyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-nov-202110-jan-2022Аналіз теоретичних підходів до маркетингового ціноутворення на підприємствах в сучасних умовахЧорномаз, Соломія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Chornomaz, Solomiya; Burlitska, Oksana
Conference Abstract29-nov-202419-dec-2024Види стимулювання збуту залежно від суб’єктів стимулюванняДробиняк, Анастасія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Drobunyak, Anastasia; Burlitska, Oksana
Article26-ápr-201624-máj-2016Виставки і ярмарки як інструменти маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract31-már-202123-ápr-2021Вторинна упаковка як інструмент мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Burlitska, Oksana; Pinyak, Iryna
Conference Abstract30-nov-202328-feb-2024Дослідження сутності управління маркетинговою діяльністю як важливого елементу функціонування підприємстваМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Article202119-ápr-2021Дослідження та формування механізму продажуГолда, Надія Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Golda, Nadiya; Burlitska, Oksana; Krause, Olga
Articlenov-202121-sze-2022Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінностіБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-nov-202328-feb-2024Загальні принципи та стандарти викладки товаруРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract31-már-202319-ápr-2023Класифікаційні ознаки інструментів трейд-маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-nov-20186-dec-2018Класифікація видів мерчандайзингу залежно від вибраних критеріївДолгошеєв, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Dolhosheev, Vitaliy; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-nov-202013-dec-2020Конс’юмеризм як концепція захисту прав споживачівБоднар, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Bodnar, Diana; Burlitska, Oksana
Book Chapter21-nov-202418-dec-2024Креативні інструменти комунікаційного маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Оксентюк, Богдана Андріївна; Burlitska, Oksana; Oksentyuk, Bohdana
Conference Abstract9-nov-20186-dec-2018Маркетинг послуг у сфері відпочинку та розвагБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract3-nov-20231-dec-2023Маркетинг точки продажуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract23-nov-202228-dec-2022Маркетинг у рітейлі під час війниБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article18-ápr-201228-jan-2016Маркетинговий підхід в управлінні розвитком продовольчої торгової мережіБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Other18-máj-20117-jún-2011«Метаменеджмент» як теорія побудови управлінняБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-nov-202013-dec-2020Методики модифікації поведінки споживачівСаламон, Антон; Бурліцька, Оксана Петрівна; Salamon, Anton; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-nov-202328-feb-2024Мобільний мерчандайзинг як нова технологія в продажахБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract15-máj-202511-jún-2025Омнікальність у ритейлі: трансформація споживацького досвіду в умовах цифрової економікиБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract9-nov-20186-dec-2018Організаційна структура управління маркетингом на підприємстві: сутність, елементи, критерії виборуКрет, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kret, Tatyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract29-nov-202419-dec-2024Основні принципи та завдання маркетингової діяльності на підприємствіМагнат, Дмитро; Бурліцька, Оксана Петрівна; Magnat, Dmytro; Burlitska, Oksana
Conference Abstract29-nov-202419-dec-2024Основні шляхи вдосконалення маркетингової діяльностіМагнат, Дмитро; Бурліцька, Оксана Петрівна; Magnat, Dmytro; Burlitska, Oksana
Conference Abstract3-nov-20231-dec-2023Особливості комплексу інформаційно-комунікаційних інструментів у системі маркетингу підприємстваБурліцька, Оксана Петрівна; Шоломейчук, Сергій; Burlitska, Oksana; Sholomeichuk, Serhii
Conference Abstract5-nov-202215-dec-2022Особливості контент-маркетингу під час війниБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article26-ápr-201624-máj-2016Особливості стимулювання збуту у сфері торгівельно-розважальних послугГетун, Діана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Getyn, Diana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-nov-202013-dec-2020Особливості функціонування ринку міжнародних транспортних перевезеньІвасів, Ольга; Бурліцька, Оксана Петрівна; Ivasiv, Olga; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-nov-201927-nov-2019Особливість мерчандайзингу в індустрії модиБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article21-máj-201427-jan-2016Особливість семплінгу як інструменту мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-nov-202110-jan-2022Особливість сучасного маркетингового ціноутворенняГладюк, Юлія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Hladyk, Julia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract23-nov-202228-dec-2022Особливість інфлюенс-маркетингу в сучасному бізнесіМихалович, Катерина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Mykhalovych, Kateryna; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-nov-202013-dec-2020Ризики в купівельній поведінці споживачівГладюк, Юлія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Hladyk, Julia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract29-nov-202419-dec-2024Роль стимулювання збуту у маркетинговій стратегії підприємстваДробиняк, Анастасія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Drobunyak, Anastasia; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-nov-201927-nov-2019Рівні портрета цільвої аудиторіїГораль, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Horal, Oleg; Burlitska, Oksana
Book Chapter20218-jún-2021Семплінг як категорія маркетингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-nov-201927-nov-2019Семплінг як інструмент просуванняПанасюк, Нінель; Бурліцька, Оксана Петрівна; Panasiuk, Ninel; Burlitska, Oksana
Conference Abstract29-nov-202419-dec-2024Соціально-етичний маркетинг в торгівліБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-nov-201927-nov-2019Субкультура як чинник зовнішнього впливу на споживачаФедоришин, Тетяна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Fedoryshun, Tetyana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-nov-202328-feb-2024Сутність автоматизації мерчандайзингуРудяк, Ростислав; Бурліцька, Оксана Петрівна; Rudyak, Rostuslav; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-nov-202013-dec-2020Сутність купівельної поведінки споживачаБоднар, Дмитро; Бурліцька, Оксана Петрівна; Bodnar, Dmytro; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-nov-201927-nov-2019Сутність стратегії маркетингу цінностіДідюк, Михайло; Бурліцька, Оксана Петрівна; Didyk, Mykhajlo; Burlitska, Oksana
Conference Abstract8-nov-201927-nov-2019Сутність та види молодіжних субкультурСливяк, Василина; Бурліцька, Оксана Петрівна; Slyvyak, Vasyluna; Burlitska, Oksana
Article5-sze-202314-okt-2023Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збутуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract30-nov-202328-feb-2024Сутність управління маркетинговою діяльністю підприємств в УкраїніМаїк, Сергій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Maijk, Sergiy; Burlitska, Oksana
Article27-már-201527-jan-2016Теоретичні аспекти мерчандайзингуБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Article26-ápr-201624-máj-2016Теоретичні аспекти поняття «категорійний мерчандайзинг»Пушкаренко, Віталій; Бурліцька, Оксана Петрівна; Pyshkarenko, Vitali; Burlitska, Oksana
Article26-ápr-201624-máj-2016Теоретичні аспекти поняття «мерчандайзинг»Кравець, Оксана; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kravec, Oksana; Burlitska, Oksana
Conference Abstract16-nov-202013-dec-2020Упаковка як елемент мерчандайзингуБуранич, Олег; Бурліцька, Оксана Петрівна; Buranych, Oleg; Burlitska, Oksana
Article19-máj-201521-jan-2016Управління маркетинговою політикою торгових мережБурліцька, Оксана Петрівна; Burlitska, Oksana
Conference Abstract22-nov-202110-jan-2022Управління мерчандайзингом товаровиробникаКурій, Наталія; Бурліцька, Оксана Петрівна; Kuriy, Nanalya; Burlitska, Oksana