Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35262

Назва: Семплінг як категорія маркетингу
Інші назви: Sampling as a category of marketing
Автори: Бурліцька, Оксана Петрівна
Burlitska, Oksana
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Terpnopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Бурліцька О. П. Семплінг як категорія маркетингу / Бурліцька Оксана // Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 147–153. — (Роль вітчизняного підприємництва у процесі формування фінансово-економічного потенціалу учасників господарських відносин територіально-господарських систем).
Bibliographic description: Burlitska O. (2021) Semplinh yak katehoriia marketynhu [Sampling as a category of marketing]. Increasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph (Tern.), pp. 147-153 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія, 2021
Increasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph, 2021
Журнал/збірник: Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія
Дата публікації: 2021
Дата внесення: 8-чер-2021
Видавництво: ФОП Паляниця В.А.
FOP Palyanytsya V.A.
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 339.13
Кількість сторінок: 7
Діапазон сторінок: 147-153
Початкова сторінка: 147
Кінцева сторінка: 153
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35262
ISBN: 978-617-7875-15-3
Власник авторського права: © ФОП Паляниця В.А., 2021
Перелік літератури: 1. Балабанова Л. В. Мерчандайзинг / Л. В. Балабанова.— Донецьк: Дон-ДУЕТ, 2002. — 290 с.
2. Федъко Н.Г., Федъко В.П. Поведение потребителей: Учебное пособие / Н. Г. Федько, В. П. Федько. — Ростов н/Д: Феникс, 2001. — 446 c.
3. Эйдинов М. Интегрированные маркетинговые коммуникации в местах продаж / М. Эйдинов // Маркетинг і реклама /. — 2005. —№ 7-8 (107-108). — С. 80-85.
4. Эриашвили Н.Д., Ховард К., Цыпкин Ю. А. Маркетинг: Учебное пособие / Н. Д. Эриашвили, К. Ховард, Ю. А. Цыпкин. — М., 2000. — 264 с.
5. Эстрерлине С., Флоттман Э., Джерниган М., Маршалл С. Мерчандайзинг в розничной торговле / С. Эстрерлине, Э. Флоттман, М. Джерниган, С. Маршалл.— 3- е изд. СПб., 2004. —286 c.
References: 1. Balabanova L. V. Merchandaizinh, L. V. Balabanova, Donetsk: Don-DUET, 2002, 290 p.
2. Fedieko N.H., Fedieko V.P. Povedenie potrebitelei: Uchebnoe posobie, N. H. Fedko, V. P. Fedko, Rostov n/D: Feniks, 2001, 446 c.
3. Eidinov M. Intehrirovannye marketinhovye kommunikatsii v mestakh prodazh, M. Eidinov, Marketinh i reklama /, 2005. -No 7-8 (107-108), P. 80-85.
4. Eriashvili N.D., Khovard K., Tsypkin Iu. A. Marketinh: Uchebnoe posobie, N. D. Eriashvili, K. Khovard, Iu. A. Tsypkin, M., 2000, 264 p.
5. Estrerline S., Flottman E., Dzhernihan M., Marshall S. Merchandaizinh v roznichnoi torhovle, S. Estrerline, E. Flottman, M. Dzhernihan, S. Marshall, 3- e izd. SPb., 2004. -286 c.
Тип вмісту: Book Chapter
Розташовується у зібраннях:Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія (2021)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.