Please use this identifier to cite or link to this item: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35262

Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБурліцька, Оксана Петрівна
dc.contributor.authorBurlitska, Oksana
dc.date.accessioned2021-06-08T05:45:13Z-
dc.date.available2021-06-08T05:45:13Z-
dc.date.created2021
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationБурліцька О. П. Семплінг як категорія маркетингу / Бурліцька Оксана // Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія. — Т. : ФОП Паляниця В.А., 2021. — С. 147–153. — (Роль вітчизняного підприємництва у процесі формування фінансово-економічного потенціалу учасників господарських відносин територіально-господарських систем).
dc.identifier.isbn978-617-7875-15-3
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/35262-
dc.format.extent147-153
dc.language.isouk
dc.publisherФОП Паляниця В.А.
dc.publisherFOP Palyanytsya V.A.
dc.relation.ispartofНарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія, 2021
dc.relation.ispartofIncreasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph, 2021
dc.titleСемплінг як категорія маркетингу
dc.title.alternativeSampling as a category of marketing
dc.typeBook Chapter
dc.rights.holder© ФОП Паляниця В.А., 2021
dc.coverage.placenameТернопіль
dc.coverage.placenameTernopil
dc.format.pages7
dc.subject.udc339.13
dc.relation.references1. Балабанова Л. В. Мерчандайзинг / Л. В. Балабанова.— Донецьк: Дон-ДУЕТ, 2002. — 290 с.
dc.relation.references2. Федъко Н.Г., Федъко В.П. Поведение потребителей: Учебное пособие / Н. Г. Федько, В. П. Федько. — Ростов н/Д: Феникс, 2001. — 446 c.
dc.relation.references3. Эйдинов М. Интегрированные маркетинговые коммуникации в местах продаж / М. Эйдинов // Маркетинг і реклама /. — 2005. —№ 7-8 (107-108). — С. 80-85.
dc.relation.references4. Эриашвили Н.Д., Ховард К., Цыпкин Ю. А. Маркетинг: Учебное пособие / Н. Д. Эриашвили, К. Ховард, Ю. А. Цыпкин. — М., 2000. — 264 с.
dc.relation.references5. Эстрерлине С., Флоттман Э., Джерниган М., Маршалл С. Мерчандайзинг в розничной торговле / С. Эстрерлине, Э. Флоттман, М. Джерниган, С. Маршалл.— 3- е изд. СПб., 2004. —286 c.
dc.relation.referencesen1. Balabanova L. V. Merchandaizinh, L. V. Balabanova, Donetsk: Don-DUET, 2002, 290 p.
dc.relation.referencesen2. Fedieko N.H., Fedieko V.P. Povedenie potrebitelei: Uchebnoe posobie, N. H. Fedko, V. P. Fedko, Rostov n/D: Feniks, 2001, 446 c.
dc.relation.referencesen3. Eidinov M. Intehrirovannye marketinhovye kommunikatsii v mestakh prodazh, M. Eidinov, Marketinh i reklama /, 2005. -No 7-8 (107-108), P. 80-85.
dc.relation.referencesen4. Eriashvili N.D., Khovard K., Tsypkin Iu. A. Marketinh: Uchebnoe posobie, N. D. Eriashvili, K. Khovard, Iu. A. Tsypkin, M., 2000, 264 p.
dc.relation.referencesen5. Estrerline S., Flottman E., Dzhernihan M., Marshall S. Merchandaizinh v roznichnoi torhovle, S. Estrerline, E. Flottman, M. Dzhernihan, S. Marshall, 3- e izd. SPb., 2004. -286 c.
dc.identifier.citationenBurlitska O. (2021) Semplinh yak katehoriia marketynhu [Sampling as a category of marketing]. Increasing the financial and economic potential of the subjects of economic relations as a basis for the progressive development of territorial and economic systems: monograph (Tern.), pp. 147-153 [in Ukrainian].
dc.contributor.affiliationТернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, м. Тернопіль, Україна
dc.contributor.affiliationTernopil Ivan Puluj National Technical University, Terpnopil, Ukraine
dc.citation.journalTitleНарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія
dc.citation.spage147
dc.citation.epage153
Appears in Collections:Нарощування фінансово-економічного потенціалу суб’єктів економічних відносин як основа поступального розвитку територіально-господарських систем : моногафія (2021)



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.