Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46670

Název: Креативні інструменти комунікаційного маркетингу
Další názvy: Creative tools of communication marketing
Autoři: Бурліцька, Оксана Петрівна
Оксентюк, Богдана Андріївна
Burlitska, Oksana
Oksentyuk, Bohdana
Affiliation: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Pul’uj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Bibliographic description (Ukraine): Бурліцька О. П. Креативні інструменти комунікаційного маркетингу / Оксана Петрівна Бурліцька, Богдана Андріївна Оксентюк // Колективна монографія. — Т. : :ФОП Паляниця В.А, 2024. — С. 463–474. — (Розділ Ⅶ).
Bibliographic reference (2015): Бурліцька О. П., Оксентюк Б. А. Креативні інструменти комунікаційного маркетингу // Колективна монографія, Тернопіль. 2024. С. 463–474.
Bibliographic citation (APA): Burlitska, O., & Oksentyuk, B. (2024). Kreatyvni instrumenty komunikatsiinoho marketynhu [Creative tools of communication marketing]. Transformatsiia biznesu dlia staloho maibutnoho: doslidzhennia, tsyfrovizatsiia ta innovatsii: monograph, 463-474. PE Palianytsia V.A.. [in Ukrainian].
Bibliographic citation (CHICAGO): Burlitska O., Oksentyuk B. (2024) Kreatyvni instrumenty komunikatsiinoho marketynhu [Creative tools of communication marketing]. Transformatsiia biznesu dlia staloho maibutnoho: doslidzhennia, tsyfrovizatsiia ta innovatsii: monograph (Tern.), pp. 463-474 [in Ukrainian].
Is part of: Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія, 2024
Journal/Collection: Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія
Datum vydání: 21-lis-2024
Date of entry: 18-pro-2024
Nakladatel: :ФОП Паляниця В.А
PE Palianytsia V.A.
Place of the edition/event: Тернопіль
Ternopil
Number of pages: 12
Page range: 463-474
Start page: 463
End page: 474
Abstrakt: Стаття присвячена висвітленню сутності поняття креативних інструментів комунікаційного маркетингу, основних його складових та їх значення в комунікаційній діяльності підприємства. Проаналізовано головні завдання, основні переваги та недоліки креативних інструментів комунікаційного маркетингу, а саме: entertainment-маркетинг, product placement, провокативний маркетинг, флеш-моб, агресивний маркетинг, life-placement (партизанський маркетинг), event-marketing (подієвий маркетинг), buzz-маркетинг (WOM-комунікації (word of mouth)), мобільний маркетинг, тизер, арома-маркетинг (sense-маркетинг). Розглядається інтеграція нових інструментів маркетингових комунікацій в систему маркетинг-мікс, та їх використання в стратегії маркетинг-мікс для підтримки основних цілей та цінності бренду. Наведені деякі практичні приклади застосування креативних комунікаційних інструментів комунікаційного маркетингу, що відкриває нові можливості для брендів у створенні унікального досвіду для споживачів, підвищуючи їхню лояльність та задоволеність. Досліджено розробку синтетичних інструментів маркетингових комунікацій при просуванні, який поєднує різні технології в межах одного проекту, що дозволяє підвищувати ефективність проведеної акції. Комплексний підхід, дозволяє не лише використовувати сильні сторони кожного окремого інструмента, а й створювати синергію, що може призвести до нових можливостей та інноваційних рішень. Подано рекомендації щодо ефективності впровадження креативних інструментів комунікаційного маркетингу для формування ринку нових інструментів МК, розроблення нових технології їх реалізації на практиці. Зроблені висновки, що розумне застосування сучасних маркетингових інструментів дасть можливість українським виробникам, підприємцям не тільки утримати лояльність споживачів, але й допомогти торговельним підприємствам адаптуватися до змінних ринкових умов та випередити конкурентів
The article is aimed at highlighting the essence of the concept of creative communication marketing tools, its main components and their importance in the communication activities of enterprise. The main tasks, main advantages and disadvantages of creative communication marketing tools are analysed, namely: entertainment marketing, product placement, provocative marketing, flash mob, aggressive marketing, life-placement (guerrilla marketing), event-marketing, buzz-marketing (WOM-communications (word of mouth)), mobile marketing, teaser, aroma-marketing (sense-marketing). The integration of new marketing communications tools into the marketing mix system and their use in the marketing mix strategy to support the main goals and values of the brand is considered. Some practical examples of the use of creative communication tools of communication marketing are provided, which opens up new opportunities for brands to create a unique experience for consumers, increasing their loyalty and satisfaction. The development of synthetic tools for marketing communications in promotion, which combines different technologies within one project, is investigated, which allows to increase the effectiveness of the campaign. An integrated approach allows not only to use the strengths of each individual tool, but also to create synergy, which can lead to new opportunities and innovative solutions. Recommendations on the effectiveness of the implementation of creative communication marketing tools for the formation of a market for new communication marketing tools and the development of new technologies for their implementation in practice are presented. It is concluded that the reasonable use of modern marketing tools will allow Ukrainian producers and entrepreneurs not only to retain consumer loyalty, but also to help trade enterprises adapt to changing market conditions and get ahead of competitors
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/46670
ISBN: 978-617-7875-86-3
Copyright owner: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2024
References (Ukraine): 1. Богун Л. Ю., Розумей С. Б., Ніколаєнко І. В. Класифікація інструментів трейд-маркетингу. Економічний аналіз. 2018. Том 28. № 4. С. 167-172.
2. Бурліцька О. П., Рожко Н. Я. Класифікаційні ознаки основних видів мерчандайзингу [Теоретичні та прикладні аспекти розвитку економіки та маркетингу: монографія / за ред. д.е.н., доц. В.А. Фаловича. Тернопіль: Бескиди, 2020. 179 с.]. С.18-27.
3. Бурліцька Оксана. Інструменти маркетингу для комунікації зі споживачами у воєнний період. Матеріали І Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Соціально-компетентне управління та безпека підприємницьких структур в умовах воєнної економіки». 28-29 жовтня 2022 року, Луцьк (Україна). м. Подгайська (Словацька Республіка). С. 17-18.
4. Бурліцька О. П. Сутність трейд-маркетингу як основного інструменту стимулювання збуту. Галицький економічний вісник. 2023. Вип. 4 (83). С. 122-129.
5. Бурліцька О. П., Голда Н.М. Теоретичні основи стратегії цінісноорієнтованого маркетингу. Nauka i studia. 2021. Ekonomiczne Nauki. №1 (216). Р. 15-21.
6. Бурліцька О. П., Голда Н.М. Канали комунікацій зі споживачами у воєнній реальності. ICI World of journals. Nauka i studia. 2022. Ekonomiczne Nauki. Vol.(10). Р. 1-5.
7. Бурліцька Оксана. Еволюція концепцій маркетингу: від маркетингу 2.0 до стратегії маркетингу цінності. Електронне наукове фахове видання «Соціально-економічні проблеми і держава». 2021. Вип. 2(25). С. 316-324.
8. Бурліцька Оксана. Особливість сучасних концепцій продажів трейд-маркетингу /[Маркетингові та логістичні технології: інновації для забезпечення ефективності бізнес-процесів]: монографія / за ред. к.е.н., доц. Б. А. Оксентюк. Тернопіль: «Бескиди», 2024.- 171 с.]. С. 5-15.
9. Котлер Ф., Катарджая Г., Сетьяван Ї. Маркетинг 4.0. Від традиційного до цифрового /пер. з англ. К. Куницької та О. Замаєвої. К.: КМ-БУКС, 2018. 208 с.
10. Розумей С. Б., Юденко Г. Ю., Гончарова О. А. Сучасні тенденції використання трейд-маркетингу на виробничих та торговельних підприємствах. Проблеми системного підходу в економіці. 2020. Вип. № 1(75). C. 107-117.
11. Рожко Н. Я., Бурліцька О. П. Основні завдання та тенденції трейд-маркетингу в сучасних ринкових реаліях України [Маркетинг 4.0: стратегічні імперативи та сучасні тенденції: монографія /В. А. Фалович [та ін.]; за ред. д.е.н., доц. В. А. Фаловича.- Тернопіль: ФО-П Шпак В. Б., 2021. 351 с.]. С.211-221.
References (International): 1. Bohun L. Yu., Rozumei S. B., Nikolaienko I. V. Klasyfikatsiia instrumentiv treid-marketynhu. Ekonomichnyi analiz. 2018. V. 28. No 4. P. 167-172.
2. Burlitska O. P., Rozhko N. Ya. Klasyfikatsiini oznaky osnovnykh vydiv merchandaizynhu [Teoretychni ta prykladni aspekty rozvytku ekonomiky ta marketynhu: monograph, ed. d.e.n., dots. V.A. Falovycha. Ternopil: Beskydy, 2020. 179 p.]. P.18-27.
3. Burlitska Oksana. Instrumenty marketynhu dlia komunikatsii zi spozhyvachamy u voiennyi period. Materialy I Mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi internet-konferentsii "Sotsialno-kompetentne upravlinnia ta bezpeka pidpryiemnytskykh struktur v umovakh voiennoi ekonomiky". 28-29 zhovtnia 2022 roku, Lutsk (Ukraine). m. Podhaiska (Slovatska Respublika). P. 17-18.
4. Burlitska O. P. Sutnist treid-marketynhu yak osnovnoho instrumentu stymuliuvannia zbutu. Galician economic journal. 2023. Iss. 4 (83). P. 122-129.
5. Burlitska O. P., Holda N.M. Teoretychni osnovy stratehii tsinisnooriientovanoho marketynhu. Nauka i studia. 2021. Ekonomiczne Nauki. No 1 (216). R. 15-21.
6. Burlitska O. P., Holda N.M. Kanaly komunikatsii zi spozhyvachamy u voiennii realnosti. ICI World of journals. Nauka i studia. 2022. Ekonomiczne Nauki. Vol.(10). R. 1-5.
7. Burlitska Oksana. Evoliutsiia kontseptsii marketynhu: vid marketynhu 2.0 do stratehii marketynhu tsinnosti. Elektronne naukove fakhove vydannia "Socio-Economic Problems and the State". 2021. Iss. 2(25). P. 316-324.
8. Burlitska Oksana. Osoblyvist suchasnykh kontseptsii prodazhiv treid-marketynhu /[Marketynhovi ta lohistychni tekhnolohii: innovatsii dlia zabezpechennia efektyvnosti biznes-protsesiv]: monograph, ed. k.e.n., dots. B. A. Oksentiuk. Ternopil: "Beskydy", 2024, 171 p.]. P. 5-15.
9. Kotler F., Katardzhaia H., Setiavan Yi. Marketynh 4.0. Vid tradytsiinoho do tsyfrovoho /transl. from English K. Kunytskoi ta O. Zamaievoi. K., KM-BUKS, 2018. 208 p.
10. Rozumei S. B., Yudenko H. Yu., Honcharova O. A. Suchasni tendentsii vykorystannia treid-marketynhu na vyrobnychykh ta torhovelnykh pidpryiemstvakh. Problemy systemnoho pidkhodu v ekonomitsi. 2020. Vyp. No 1(75). P. 107-117.
11. Rozhko N. Ya., Burlitska O. P. Osnovni zavdannia ta tendentsii treid-marketynhu v suchasnykh rynkovykh realiiakh Ukrainy [Marketynh 4.0: stratehichni imperatyvy ta suchasni tendentsii: monograph /V. A. Falovych [and other]; ed. d.e.n., dots. V. A. Falovycha, Ternopil: FO-P Shpak V. B., 2021. 351 p.]. P.211-221.
Content type: Book Chapter
Vyskytuje se v kolekcích:Трансформація бізнесу для сталого майбутнього: дослідження, цифровізація та інновації: монографія



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.