Перегляд зібрання "Навчальна література кафедри промислового маркетингу" за групою - Заголовки

Перейти до: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
або ж введіть декілька перших літер:  
Результати від 21 до 40 із 84 < назад   далі >
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Book200714-лип-2016Методичні вказівки для виконання курсових робіт з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 „Маркетинг“ всіх форм навчанняДубик, Орест Іванович; Юзьвак, Людмила Ігорівна
Methodical recommendations13-вер-201613-вер-2016Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво” спеціальності 7.030507 та 8.030507 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20192-гру-2019Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» на тему: «Обґрунтування стратегії розвитку підприємства (на прикладі...)» / Укл.: І. Л. Піняк, Л. Я. Якимишин– Тернопіль: ТНТУ ім. І.Пулюя, 2019. – 61 с.Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations20188-тра-2018Методичні вказівки для виконання курсової роботи з дисципліни «Стратегічний маркетинг» для студентів спеціальності 8.030507 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Methodical recommendations201214-лип-2016Методичні вказівки для виконання курсової роботи з курсу „Комерційна справа“ для студентів денної та заочної форм навчання факультету „Економіки і управління підприємствами“ спеціальності 6.030507 „Маркетинг“Дубик, Орест Іванович; Голда, Надія Михайлівна
Methodical recommendations20192-гру-2019Методичні вказівки для проведення практичних занять з дисципліни «Маркетинг в галузях та сферах діяльності» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна
Book200514-лип-2016Методичні вказівки для проведення практичних та самостійних занять з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальностей 7.050108 та 8.050108 „Маркетинг“ всіх форм навчанняДубик, Орест Іванович; Юзьвак, Людмила Ігорівна
Book200514-лип-2016Методичні вказівки для проведення практичних та самостійних занять з курсу „Конкуренційний аналіз“ для студентів спеціальності „Менеджмент організацій“ всіх форм навчанняДубик, Орест Іванович; Юзьвак, Людмила Ігорівна
Learning Object15-чер-201629-чер-2016Методичні вказівки для проходження виробничої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Федорович, Роман Володимирович; Рожко, Наталія Ярославівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Шпилик, Світлана Василівна
Learning Object20157-чер-2016Методичні вказівки для проходження ознайомчої практики за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів напряму 6.030507 «Маркетинг»Бурліцька, Оксана Петрівна; Семенюк, Світлана Богданівна
Methodical recommendations20196-гру-2019Методичні вказівки для підготовки до практичних занять з дисципліни «Стратегічний маркетинг» за освітньо-професійною програмою підготовки магістрів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг»/ Укл.: І. Л. Піняк, В. А. Фалович, Л. Я. Якимишин – Тернопіль: ТНТУ ім.І.Пулюя, 2019. – 63 с.Піняк, Ірина Любомирівна; Якимишин, Лілія Ярославівна; Фалович, Володимир Андрійович
Learning Object28-лис-201628-лис-2016Методичні вказівки до виконання курсових робіт з дисципліни «Маркетинг промислового підприємства» для студентів напряму підготовки «Маркетинг»Краузе, Ольга Ігорівна; Фалович, Володимир Андрійович
Methodical recommendations20188-тра-2018Методичні вказівки до виконання курсової роботи з дисципліни «Логістичне обслуговування» для студентів спеціальності 8.030507 «Маркетинг»Якимишин, Лілія Ярославівна; Піняк, Ірина Любомирівна
Learning Object1-лис-201623-тра-2017Методичні вказівки до курсових робіт з дисципліни "Інформаційний маркетинг"Семенюк, Світлана Богданівна
Methodical recommendations201723-лис-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations20172-лис-2020Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету економіки та менеджменту із спеціальності 075 "Маркетинг" для всіх форм навчання.Рожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations201723-лис-2017Методичні вказівки до написання курсових робіт для студентів факультету підприємницької діяльності із спеціальності 8.030507 – "Маркетинг" для всіх форм навчанняРожко, Наталія Ярославівна
Methodical recommendations4-лип-20194-лип-2019Методичні вказівки до написання курсової робіт з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations4-лип-20194-лип-2019Методичні вказівки до практичних занять з дисципліни «Маркетингова діагностика конкурентоспроможності підприємства»Краузе, Ольга Ігорівна
Methodical recommendations202122-чер-2021Методичні вказівки до практичних занять із дисципліни «Поведінка споживачів» за освітньо-професійною програмою підготовки бакалаврів галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл. О. П. Бурліцька – Тернопіль: ТНТУ ім. І. Пулюя , 2020 р. – 71 с.Бурліцька, Оксана Петрівна