Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-33 зі 33 (час пошуку: 0.026 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі
Знайдені матеріали:
ТипДата випускуДата внесенняНазваАвтор(и)
Article201228-тра-2013Оцінювання праці торгових представників промислових підприємствДячун, Ольга Дмитрівна; Dyachun, Olga
Article19-гру-201915-тра-2020Маркування продукції як важливий елемент маркетингової товарної політикиОксентюк, Богдана Андріївна; Міщук, Оксана Іванівна; Oksentyuk, Bogdana; Mishchuk, Oksana
Article19-гру-201915-тра-2020Ринок м’яса великої рогатої худоби: виробництво та цінаКопитець, Наталія Григорівна; Волошин, Володимир Миколайович; Kopytets, Nataliia; Voloshyn, Volodymyr
Article22-тра-201822-лют-2019Україна на шляху до більш стійкого європейського сусідства: напрями трансформації для українського бізнесуСтрутинська, Ірина Володимирівна; Маркович, Ірина Богданівна; Strutynska, Iryna; Marcovuch, Iryna
Article22-січ-201919-бер-2019Роль і функції брендингу в управлінні сталим розвитком підприємницьких структурМукомела-Михалець, Вікторія; Соколюк, Галина; Mukomela-Mykhalets, Victoria; Sokoliuk, Halyna
Article28-лис-20191-лют-2020Маркетинговий аудит як інструмент оцінювання ефективності бізнесуХаблюк, Оксана; Яцишин, Світлана; Голяш, Ірина; Khabliuk, Oksana; Yatsyshyn, Svitlana; Golyash, Iryna
Article28-лис-20191-лют-2020Напрями реалізації потенціалу сектора інформаційно-комунікаційних технологій у контексті забезпечення якісних характеристик функціонування внутрішнього ринку та розвитку інформаційного суспільства в УкраїніЛупак, Руслан; Lupak, Ruslan
Article28-лис-20191-лют-2020Тенденції розвитку ринку туристичних послуг Тернопільської областіГолда, Надія Михайлівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Шпилик, Світлана Василівна; Golda, Nadiya; Krause, Olga; Shpylyk, Svetlana
Article31-січ-20186-бер-2019Новітні підходи до визначення ефективності реклами в туристичній індустріїГолда, Надія Михайлівна; Golda, Nadia
Article20-кві-20218-чер-2021Засади розвитку координування як емерджентної якості ланцюга поставок інвестиційних товарівФалович, Володимир Андрійович; Фалович, Наталія; Семенюк, Світлана Богданівна; Falovych, Volodymyr; Falovych, Nataliia; Semeniuk, Svitlana
Article201222-тра-2013Логістичне управління підприємством: сутність і основні принципиПаласюк, Богдан Михайлович
Article20094-сер-2009Інтелектуальні активи як ефективний ресурс економічного розвитку підприємстваПіняк, Ірина Любомирівна
Article201017-січ-2011Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективиЮзьвак, Людмила
Article201013-січ-2011Феномен міжнародної конкуренції в сучасній економіціБорисова, Тетяна
Article201017-січ-2011Особливості вибору маркетингової стратегіїЦіх, Галина Володимирівна; Крамар, Ірина Юріївна
Article201121-вер-2011Економіко-організаційні проблеми розроблення маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємствБица, Володимир Йосифович
Article201227-тра-2013Управління збутовою діяльністю підприємстваШпилик, Світлана
Article201228-тра-2013Логістичні центри як чинник становлення глобальних логістичних системStrutyns’ka, Iryna; Струтинська, Ірина Володимирівна
Article201228-тра-2013Маркетингова сегментація на світових ринкахПодвірна, Тетяна Володимирівна; Podvirna, Tetyana
Article201329-тра-2014Особливості розвитку теорії і методології сучасного управління конкурентоспроможністю підприємствЮзьвак, Людмила; Yuzvak, Liudmyla
Article27-тра-201411-гру-2014Маркетингові стратегії розвитку міжнародних корпораційOksentyuk, Bogdana
Article201024-бер-2011Партнерський маркетинг і логістичне обслуговуванняСтаюра, Марія Андріївна
Article201228-тра-2013Розвиток інноваційного маркетингу на ринку освітніх послугСеменюк, Світлана; Semenyuk, Svitlana
Article20116-чер-2011Особливості організації та функціонування світового ринку антикваріатуРожко, Надія Володимирівна
Article18-лис-201429-жов-2015Інформаційна війна, пропаганда та pr: такі схожі й такі різні…-
Article18-лис-201429-жов-2015Маркетингові технології промислових підприємств, їх особливості-
Article21-жов-201416-гру-2014Дослідження нецінових факторів впливу на споживчий попитKovalchuk, Liudmyla
Article6-бер-20151-бер-2016Basic principles of environmental marketingОксентюк, Богдана Андріївна; Плавуцька, Ірина; Oksentyuk, Bogdana; Plavutska, Iryna
Article21-лис-20243-бер-2025Формування траєкторії розвитку світової будівельної галузі у контексті реалізації політики зеленого курсуСкрипник, Наталія; Захарченко, Богдан; Skrypnyk, Nataliia; Zakharchenko, Bohdan
Article21-лис-20243-бер-2025Адаптація управління матеріальними потоками до вимог глобалізованих ланцюгів поставокФалович, Володимир Андрійович; Беш, Віталій; Зелінський, Сергій; Капшій, Юрій; Falovych, Volodymyr; Besh, Vitalii; Zelinskyi, Serhii; Kapshii, Yurii
Article18-вер-202023-гру-2020Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльностіГолда, Надія Михайлівна; Піняк, Ірина Любомирівна; Фалович, Володимир Андрійович; Golda, Nadiya; Pinak, Iruna; Falovych, Vladimir
Article20-кві-20218-чер-2021Інтеграція України до ринку цінних паперів Європейського СоюзуСавченко, Марина; Луштей, Катерина; Пльонсак, Альона; Savchenko, Maryna; Lushtei, Kateryna; Plonsak, Alona
Article202119-кві-2021Дослідження та формування механізму продажуГолда, Надія Михайлівна; Бурліцька, Оксана Петрівна; Краузе, Ольга Ігорівна; Golda, Nadiya; Burlitska, Oksana; Krause, Olga
Результати 1-33 зі 33 (час пошуку: 0.026 секунди).
  • назад
  • 1
  • далі