Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33388

Назва: Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльності
Інші назви: Simulation of psychosomatic processes in advertising
Автори: Голда, Надія Михайлівна
Піняк, Ірина Любомирівна
Фалович, Володимир Андрійович
Golda, Nadiya
Pinak, Iruna
Falovych, Vladimir
Приналежність: Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, Тернопіль, Україна
Ternopil Ivan Puluj National Technical University, Ternopil, Ukraine
Бібліографічний опис: Голда Н. М. Моделювання психосоматичних процесів у рекламній діяльності / Надія Голда, Ірина Піняк, Володимир Фалович // Галицький економічний вісник. — Т. : ТНТУ, 2020. — Том 66. — № 5. — С. 148–154. — (Менеджмент).
Bibliographic description: Golda N., Pinak I., Falovych V. (2020) Modeliuvannia psykhosomatychnykh protsesiv u reklamnii diialnosti [Simulation of psychosomatic processes in advertising]. Galician economic bulletin (Tern.), vol. 66, no 5, pp. 148-154 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету, 5 (66), 2020
Galician economic bulletin of the Ternopil National Technical University, 5 (66), 2020
Журнал/збірник: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Випуск/№ : 5
Том: 66
Дата публікації: 18-вер-2020
Дата подання: 1-лип-2020
Дата внесення: 23-гру-2020
Видавництво: ТНТУ
TNTU
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
DOI: https://doi.org/10.33108/galicianvisnyk_tntu2020.05.148
УДК: 339.13
Теми: психологія реклами
рекламна діяльність
рекламна стратегія
рекламні моделі
сприйняття
потреба
маркетинг
рекламне звернення.психологія реклами
рекламна діяльність
рекламна стратегія
рекламні моделі
сприйняття
потреба
маркетинг
рекламне звернення
advertising psychology
advertising activity
advertising strategy
advertising models
perception
need
marketing
advertising appeal
Кількість сторінок: 7
Діапазон сторінок: 148-154
Початкова сторінка: 148
Кінцева сторінка: 154
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості психології реклами та змодельовано механізм її впливу на поведінку споживача. Розглянуто й доповнено основні моделі сприйняття рекламної інформації. Реклама чинить соціальний, культурний, психологічний вплив на суспільство, так як виступає не маніпулятором суспільної свідомості, а сприяє формуванню актуальних, спрямованих на саморозвиток потреб. Вона дає людям знання, новий досвід, збагачує їх життя. В рекламній діяльності широко використовують соціально-психологічні методи, які дозволяють якісно підійти до вибору споживчих характеристик товарів, створити уявлення про споживачів даного товару. Працюючи над виготовленням реклами, необхідно враховувати національні тенденції в психологічній теорії: сприйняття, пам’яті, мислення, мовлення. Даний підхід сприяє створенню рекламного продукту, який відповідатиме бажаному образу, виражатиме потрібні думки, буде доступний аудиторії, для якої створений. У сучасному суспільстві рекламні технології все частіше використовуються для вирішення різних проблем. Про психологію реклами можна сказати дуже багато, так як безпосередньо вона бере активну участь у формуванні психологічних установок, мотивацій, образів. З метою дослідження дії рекламного повідомлення змодельовано психологічні механізми процесу сприйняття, який включє такі складові: стимул, увагу, інтерпретацію та пізнання. Психологічні аспекти процесу сприйняття рекламного звернення пояснюють, як саме інформує і переконує реклама Якщо провести паралель між ціллю рекламодавця і ціллю споживача, то, використовуючи психологічний підхід, отримаємо відповідність, яка враховує рекламні моделі. Реклама повинна базуватися на різноманітних рекламних моделях, які враховують психологію споживача, адже результат, який досягається рекламою, безпосередньо залежить від ступеня психологічної ефективності її дії, так як створення рекламних продуктів, повинно сприяти гармонійному розвитку суспільства, формуванню національної культури, вихованню майбутнього покоління на власних духовних і культурних цінностях, формувати пріоритети власної держави. Крім простих принципів реклами, існує безліч більш тонких механізмів рекламного впливу, заснованих на знаннях психології. Моделювання процесів рекламної комунікації дає змогу наочно продемонструвати багатоетапність цього процесу. Він потребує певного оцінювання для визначення результативності впливу реклами на поведінку споживача. Зазначено, що моделювання дає змогу наочно продемонструвати багатоетапність процесу сприйняття, дозволяє побудову певного аналога, який може відобразити реальну ситуацію й подати необхідну інформацію. Сучасна реклама намагається створити умови для свідомого сприйняття покупцем рекламного звернення та автоматичного здійснення купівлі, забезпечення сталого процесу купівлі. Всі ці процеси сприйняття й розуміння реклами – це процеси, зумовлені певними психологічними характеристиками споживачів рекламних звернень, тобто тих людей, для яких ця реклама призначена. На основі знань цих психологічних характеристик та керуючих ними законів повинна будуватися реклама.
The features of advertising psychology are investigated and the mechanism of its influence on consumer behavior is simulated in this paper. The basic models of perception of advertising information are considered and supplemented. Advertising has social, cultural, psychological impact on society, as it does not act as a manipulator of public consciousness, but contributes to the formation of relevant, aimed at self-development needs. It gives people knowledge, new experience, enriches their lives. Socio-psychological methods are widely used in advertising making it possible from a qualitative level to choose consumer characteristics of goods, to create the idea about this product consumers. While working on the advertisement production, it is necessary to take into account national trends in psychological theory: perception, memory, thinking, speech. This approach contributes to the creation of advertising product related to the desired image, expressing the right thoughts and is available to the audience for which it is created. In modern society, advertising technologies are widely used for the solution of various problems. We can speak a lot about the advertising psychology, as it directly participates in the formation of psychological attitudes, motivations, images. In order to investigated the effect of advertising message, the psychological mechanisms of the perception process are simulated. This includes the following components: stimulus, attention, interpretation and cognition. Psychological aspects of the process of advertising appeal perception explain how advertising informs and convinces. If we draw a parallel between the goal of the advertiser and the goal of the consumer, then using psychological approach, we get a conformity that takes into account advertising models. Advertising should be based on various advertising models that take into account consumer psychology, because the result achieved by advertising depends directly on the degree of psychological effectiveness of its impact, as the creation of advertising products should contribute to the harmonious development of society, national culture, education of future generations on own spiritual and cultural values, to form the priorities of their own state. In addition to simple advertising principles, there are a lot of more precise mechanisms of advertising effect, based on knowledge of psychology. Simulation of advertising communication processes makes it possible to demonstrate clearly the multi-stage nature of this process, which requires certain assessments for the determination of the effectiveness of advertising impact on consumer behavior. It is noted in this paper that simulation makes it possible to demonstrate clearly the multi-stage process of perception, to build a certain analogue that reflects the real situation and provide necessary information. Modern advertising tries to create conditions for the conscious perception of the buyer's advertising appeal and automatic purchase, ensuring sustainable buying process. All these processes of advertising perception and understanding are processes caused by certain psychological characteristics of advertising appeal consumers, i.e. those people for whom this advertising is intended. Definitely the knowledge of these psychological characteristics and the laws governing them should be the basis for advertising.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/lib/33388
ISSN: 2409-8892
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2020
Перелік літератури: 1. Бове К. Л., Аренс У. Ф. Современная реклама / пер. с англ. Тольятти. Издательский дом «Довгань», 1995. 704 с.
2. Краско Т. И. Психология рекламы. Харьков: Студцентр, 2004. 212 с.
3. Ромат Е. Реклама. 6-е изд. СПб.: Питер, 2003. 560 с.
4. Фатхутдинов Р. А. Управление конкурентоспособностью организации. М.: Ексмо, 2004. 541 с.
References: 1. Bowe K. L., Arens U. F. Sowremennaja reklama, per. s angl. Toljatti. Izdatelskij dom Dowgan, 1995. 704 p. [In Russsian].
2. Krasko T. I. Psihologija reklamy. Harkow: Studcentr, 2004. 212 p. [In Ukrainian].
3. Romat E. Reklama. 6-e izd. SPb.: Piter, 2003. 560 p. [In Russsian].
4. Fathudinow R. A. Uprawlenie konkurentosposobnostju organizacii. M.: Eksmo. 2004. 541 p. [In Russsian].
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2020, № 5 (66)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.