Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1369

Назва: Економіко-організаційні проблеми розроблення маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств
Автори: Бица, Володимир Йосифович
Бібліографічний опис: В.Бица. Економіко-організаційні проблеми розроблення маркетингової стратегії розвитку машинобудівних підприємств / В.Бица // Галицький економічний вісник. — 2011. — №2(31). — с.173-178 - (маркетингові технології підприємств в сучасному науково-технічному середовищі)
Дата публікації: 2011
Дата внесення: 21-вер-2011
Видавництво: Тернопільський державний національний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 339.13
Теми: маркетингова стратегія
стратегічний маркетинг
маркетингове середовище
корпоративна стратегія
Короткий огляд (реферат): Розглянуто основні теоретико-методологічні підходи до розроблення та реалізації маркетингової стратегії машинобудівних підприємств; охарактеризовано етапи формування стратегії; розкрито комплекс економіко-організаційних проблем реалізації стратегічного маркетингового підходу на ринку спеціальної промислової продукції.
Тhe article examines the basic going near development and realization of marketing strategy of machine-building enterprises; describe the stages of forming of strategy; exposes a complex organizational problems of realization of strategic marketing approach.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1369
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2011, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.