Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6087

Назва: Маркетингові технології промислових підприємств, їх особливості
Інші назви: Marketing technology industrial companies, their features
Бібліографічний опис: Воробець В. М. Маркетингові технології промислових підприємств, їх особливості / Валентина Миколаївна Воробець // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 47. — № 4. — С. 170-178. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).
Bibliographic description: Vorobets V. Marketing technology industrial companies, their features. Galician economic bulletin, Ternopil, TNTU, 2014, Volume 47, No 4, P. 170-178 [in Ukrainian].
Є частиною видання: Галицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університету
Galician economic bulletin of Ternopil National Technical University
Дата публікації: 18-лис-2014
Дата подання: 9-гру-2014
Дата внесення: 29-жов-2015
Видавництво: Тернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль
Ternopil
УДК: 339.13
658.8
Теми: промисловий маркетинг
маркетингові технології
маркетингові дослідження
сегментування
позиціонування
маркетингові комунікації
прямий маркетинг
industrial marketing
marketing technologies
marketing research
segmentation
positioning
marketing communications
direct marketing
Діапазон сторінок: 170-178
Серія/номер: 2014, №4 (47)
2014, No 4 (47)
Короткий огляд (реферат): Розглянуто теоретичні аспекти маркетингової діяльності та управління маркетингом промислових підприємств, визначено особливості покупців продукції промислового призначення, розглянуто найпоширеніші технології маркетингу, які дозволяють підприємствам ефективніше адаптуватися в ринковій економіці. Проаналізовано основні особливості технологій маркетингу промислових підприємств. Розглянуто маркетингові дослідження промислових ринків, їх основні завдання, об’єкти та напрямки, а також фактори, що підвищують їх значущість. Проаналізовано сегментування промислових ринків, його мету, цілі та рівні. Розглянуто позиціонування на ринку промислових товарів, його критерії, прямий маркетинг як елемент комплексу просування та основні засоби комунікацій промислових підприємств.
Marketing of Industrial Products is a system that provides businesses with strategic interaction in economic sphere to solve their own problems. Marketing techniques help to realize these objectives, to make your business competitive and its products / services demanded. These technologies are varied, but the goal of implementing one is increasing competitiveness in the market economy. Marketing Technology is a prerequisite for the success of industrial enterprises, as marketing techniques is a set of steps, operations, methods and actions necessary for success in the market. The article deals with the theoretical aspects of marketing and marketing management at industrial enterprises, especially buyers of industrial goods, consideres the most common marketing technology that allows businesses to more effectively adapt to a market economy, analyzes the main features of the technology marketing industry, consideres marketing researches of their main objectives, targets and trends, as well as factors that increase their value, segmentation, analyzes industrial markets, its objectives, goals and level, consideres the market positioning of manufactured goods, its criteria, studies direct marketing as a part of complex promotion and basic means of communication industry. It is established that the improvement of marketing activities, such as marketing technologies in the enterprise is an important task because of the increasing role of marketing and its impact on the performance of the enterprise as a whole.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6087
Власник авторського права: © Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014
Перелік літератури: 1. Голубков, Е.П. Маркетинг: словник-довідник [Текст] / Е.П. Голубков. – М.: Дело, 2001. – 104 с.
2. Івашова, Н.В. Сучасний підхід до формування системи комунікацій промислового підприємства [Текст] / Н.В. Івашова, Т.П. Гончаренко // Вісник Української академії банківської справи, 2011. – No 1. – С.123 – 124.
3. Іллічова, І.В. Маркетингові технології: навчально-методичний посібник [Текст] / І.В. Іллічова. – Ульяновск: УлГТУ, 2012. – 117–118 с.
4. Компанієць, Т.І. Маркетинг промислових підприємств як об’єкт інформаційного управління [Текст] / Т.І. Компанієць // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. – 2010. – No3(11).– С.54.
5. Косенко, О.П. Особливості сегментування промислового ринку [Текст] / О.П. Косенко // Сборник научных трудов "Вестник НТУ "ХПИ": Технічний прогрес та ефективність виробництва. – 2010. – No5.– С.59.
6. Маркетинг: підручник для вузів [Текст] / Н.Д. Еріашвілі, К Ховард, Ю.А. Ципкіна та ін.; за ред. Н.Д. Еріашвілі. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003.
7. Мироненко, І.І. Особливості споживчої поведінки та принципи впливу на промислового споживача [Текст] / І.І. Мироненко // БІЗНЕСІНФОРМ. – 2012. – No8.– С.229.
8. Примак, Т. О. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу [Текст] / Т.О. Примак // Журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій». – 2012. – No 1. – С.13.
9. Ратинський, В.В. Особливості маркетингових досліджень на ринку товарів промислового призначення [Текст] / В.В. Ратинський // Всеукраїнський науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка», 2013. – No6(44). – С.230.
References: 1. Holubkov, E.P. Marketynh: slovnyk-dovidnyk [Text], E.P. Holubkov. – M.: Delo, 2001. – 104 p.
2. Ivashova, N.V. Suchasnyi pidkhid do formuvannia systemy komunikatsii promyslovoho pidpryiemstva [Text], N.V. Ivashova, T.P. Honcharenko, Visnyk Ukrainskoi akademii bankivskoi spravy, 2011. – No 1. – P.123 – 124.
3. Illichova, I.V. Marketynhovi tekhnolohii: navchalno-metodychnyi posibnyk [Text], I.V. Illichova. – Ulianovsk: UlHTU, 2012. – 117–118 p.
4. Kompaniiets, T.I. Marketynh promyslovykh pidpryiemstv yak obiekt informatsiinoho upravlinnia [Text], T.I. Kompaniiets, Visnyk Berdianskoho universytetu menedzhmentu i biznesu. – 2010. – No3(11).– P.54.
5. Kosenko, O.P. Osoblyvosti sehmentuvannia promyslovoho rynku [Text], O.P. Kosenko, Sbornyk nauchnykh trudov "Vestnyk NTU "KhPY": Tekhnichnyi prohres ta efektyvnist vyrobnytstva. – 2010. – No5.– P.59.
6. Marketynh: pidruchnyk dlia vuziv [Text], N.D. Eriashvili, K Khovard, Yu.A. Tsypkina and other; ed. N.D. Eriashvili. – M.: YuNYTY-DANA, 2003.
7. Myronenko, I.I. Osoblyvosti spozhyvchoi povedinky ta pryntsypy vplyvu na promyslovoho spozhyvacha [Text], I.I. Myronenko, BIZNESINFORM. – 2012. – No8.– P.229.
8. Prymak, T. O. Stratehii pozytsionuvannia u teorii marketynhu [Text], T.O. Prymak, Zhurnal "Marketynh i menedzhment innovatsii". – 2012. – No 1. – P.13.
9. Ratynskyi, V.V. Osoblyvosti marketynhovykh doslidzhen na rynku tovariv promyslovoho pryznachennia [Text], V.V. Ratynskyi, Vseukrainskyi naukovo-vyrobnychyi zhurnal "Innovatsiina ekonomika", 2013. – No6(44). – P.230.
Тип вмісту: Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2014, № 4 (47)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.