Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6087

Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.date.accessioned2015-10-29T19:09:38Z-
dc.date.available2015-10-29T19:09:38Z-
dc.date.created2014-11-18uk
dc.date.issued2014-11-18uk
dc.date.submitted2014-12-09uk
dc.identifier.citationВоробець В. М. Маркетингові технології промислових підприємств, їх особливості / Валентина Миколаївна Воробець // Галицький економічний вісник — Тернопіль : ТНТУ, 2014. — Том 47. — № 4. — С. 170-178. — (Маркетингові технології підприємств у сучасному науково-технічному середовищі).uk
dc.identifier.urihttp://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/6087-
dc.description.abstractРозглянуто теоретичні аспекти маркетингової діяльності та управління маркетингом промислових підприємств, визначено особливості покупців продукції промислового призначення, розглянуто найпоширеніші технології маркетингу, які дозволяють підприємствам ефективніше адаптуватися в ринковій економіці. Проаналізовано основні особливості технологій маркетингу промислових підприємств. Розглянуто маркетингові дослідження промислових ринків, їх основні завдання, об’єкти та напрямки, а також фактори, що підвищують їх значущість. Проаналізовано сегментування промислових ринків, його мету, цілі та рівні. Розглянуто позиціонування на ринку промислових товарів, його критерії, прямий маркетинг як елемент комплексу просування та основні засоби комунікацій промислових підприємств.uk
dc.description.abstractMarketing of Industrial Products is a system that provides businesses with strategic interaction in economic sphere to solve their own problems. Marketing techniques help to realize these objectives, to make your business competitive and its products / services demanded. These technologies are varied, but the goal of implementing one is increasing competitiveness in the market economy. Marketing Technology is a prerequisite for the success of industrial enterprises, as marketing techniques is a set of steps, operations, methods and actions necessary for success in the market. The article deals with the theoretical aspects of marketing and marketing management at industrial enterprises, especially buyers of industrial goods, consideres the most common marketing technology that allows businesses to more effectively adapt to a market economy, analyzes the main features of the technology marketing industry, consideres marketing researches of their main objectives, targets and trends, as well as factors that increase their value, segmentation, analyzes industrial markets, its objectives, goals and level, consideres the market positioning of manufactured goods, its criteria, studies direct marketing as a part of complex promotion and basic means of communication industry. It is established that the improvement of marketing activities, such as marketing technologies in the enterprise is an important task because of the increasing role of marketing and its impact on the performance of the enterprise as a whole.uk
dc.format.extent170-178uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherТернопiльський національний технiчний унiверситет iменi Iвана Пулюяuk
dc.relation.ispartofГалицький економічний вісник Тернопільського національного технічного університетуuk
dc.relation.ispartofGalician economic bulletin of Ternopil National Technical Universityuk
dc.relation.ispartofseries2014, №4 (47)uk
dc.relation.ispartofseries2014, No 4 (47)uk
dc.subjectпромисловий маркетингuk
dc.subjectмаркетингові технологіїuk
dc.subjectмаркетингові дослідженняuk
dc.subjectсегментуванняuk
dc.subjectпозиціонуванняuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectпрямий маркетингuk
dc.subjectindustrial marketinguk
dc.subjectmarketing technologiesuk
dc.subjectmarketing researchuk
dc.subjectsegmentationuk
dc.subjectpositioninguk
dc.subjectmarketing communicationsuk
dc.subjectdirect marketinguk
dc.titleМаркетингові технології промислових підприємств, їх особливостіuk
dc.title.alternativeMarketing technology industrial companies, their featuresuk
dc.typeArticleuk
dc.rights.holder© Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2014uk
dc.coverage.placenameТернопільuk
dc.coverage.placenameTernopiluk
dc.subject.udc339.13uk
dc.subject.udc658.8uk
dc.relation.references1. Голубков, Е.П. Маркетинг: словник-довідник [Текст] / Е.П. Голубков. – М.: Дело, 2001. – 104 с.uk
dc.relation.references2. Івашова, Н.В. Сучасний підхід до формування системи комунікацій промислового підприємства [Текст] / Н.В. Івашова, Т.П. Гончаренко // Вісник Української академії банківської справи, 2011. – No 1. – С.123 – 124.uk
dc.relation.references3. Іллічова, І.В. Маркетингові технології: навчально-методичний посібник [Текст] / І.В. Іллічова. – Ульяновск: УлГТУ, 2012. – 117–118 с.uk
dc.relation.references4. Компанієць, Т.І. Маркетинг промислових підприємств як об’єкт інформаційного управління [Текст] / Т.І. Компанієць // Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу. – 2010. – No3(11).– С.54.uk
dc.relation.references5. Косенко, О.П. Особливості сегментування промислового ринку [Текст] / О.П. Косенко // Сборник научных трудов "Вестник НТУ "ХПИ": Технічний прогрес та ефективність виробництва. – 2010. – No5.– С.59.uk
dc.relation.references6. Маркетинг: підручник для вузів [Текст] / Н.Д. Еріашвілі, К Ховард, Ю.А. Ципкіна та ін.; за ред. Н.Д. Еріашвілі. – М.: ЮНИТИ-ДАНА, 2003.uk
dc.relation.references7. Мироненко, І.І. Особливості споживчої поведінки та принципи впливу на промислового споживача [Текст] / І.І. Мироненко // БІЗНЕСІНФОРМ. – 2012. – No8.– С.229.uk
dc.relation.references8. Примак, Т. О. Стратегії позиціонування у теорії маркетингу [Текст] / Т.О. Примак // Журнал «Маркетинг і менеджмент інновацій». – 2012. – No 1. – С.13.uk
dc.relation.references9. Ратинський, В.В. Особливості маркетингових досліджень на ринку товарів промислового призначення [Текст] / В.В. Ратинський // Всеукраїнський науково-виробничий журнал «Інноваційна економіка», 2013. – No6(44). – С.230.uk
dc.relation.referencesen1. Holubkov, E.P. Marketynh: slovnyk-dovidnyk [Text], E.P. Holubkov. – M.: Delo, 2001. – 104 p.uk
dc.relation.referencesen2. Ivashova, N.V. Suchasnyi pidkhid do formuvannia systemy komunikatsii promyslovoho pidpryiemstva [Text], N.V. Ivashova, T.P. Honcharenko, Visnyk Ukrainskoi akademii bankivskoi spravy, 2011. – No 1. – P.123 – 124.uk
dc.relation.referencesen3. Illichova, I.V. Marketynhovi tekhnolohii: navchalno-metodychnyi posibnyk [Text], I.V. Illichova. – Ulianovsk: UlHTU, 2012. – 117–118 p.uk
dc.relation.referencesen4. Kompaniiets, T.I. Marketynh promyslovykh pidpryiemstv yak obiekt informatsiinoho upravlinnia [Text], T.I. Kompaniiets, Visnyk Berdianskoho universytetu menedzhmentu i biznesu. – 2010. – No3(11).– P.54.uk
dc.relation.referencesen5. Kosenko, O.P. Osoblyvosti sehmentuvannia promyslovoho rynku [Text], O.P. Kosenko, Sbornyk nauchnykh trudov "Vestnyk NTU "KhPY": Tekhnichnyi prohres ta efektyvnist vyrobnytstva. – 2010. – No5.– P.59.uk
dc.relation.referencesen6. Marketynh: pidruchnyk dlia vuziv [Text], N.D. Eriashvili, K Khovard, Yu.A. Tsypkina and other; ed. N.D. Eriashvili. – M.: YuNYTY-DANA, 2003.uk
dc.relation.referencesen7. Myronenko, I.I. Osoblyvosti spozhyvchoi povedinky ta pryntsypy vplyvu na promyslovoho spozhyvacha [Text], I.I. Myronenko, BIZNESINFORM. – 2012. – No8.– P.229.uk
dc.relation.referencesen8. Prymak, T. O. Stratehii pozytsionuvannia u teorii marketynhu [Text], T.O. Prymak, Zhurnal "Marketynh i menedzhment innovatsii". – 2012. – No 1. – P.13.uk
dc.relation.referencesen9. Ratynskyi, V.V. Osoblyvosti marketynhovykh doslidzhen na rynku tovariv promyslovoho pryznachennia [Text], V.V. Ratynskyi, Vseukrainskyi naukovo-vyrobnychyi zhurnal "Innovatsiina ekonomika", 2013. – No6(44). – P.230.uk
dc.identifier.citationenVorobets V. Marketing technology industrial companies, their features. Galician economic bulletin, Ternopil, TNTU, 2014, Volume 47, No 4, P. 170-178 [in Ukrainian].uk
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2014, № 4 (47)



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.