Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Назва: Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи
Автори: Юзьвак, Людмила
Бібліографічний опис: Л.Юзьвак. Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи / Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.72-78 - (економіка України)
Дата публікації: 2010
Видавництво: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Місце видання, проведення: Тернопіль, Україна
УДК: 339.13
338
Теми: комунікаційна діяльність
рекламна кампанія
реклама
конкурентоспроможність
комплекс просування
Короткий огляд (реферат): У даній статті розглянуто послідовність процесу вибору комплексу просування, проаналізовано недосконалість рекламних кампаній регіональних фірм, їх вплив на конкурентоспроможність та зростання важливості правильного їх планування.
This article describes the process of selecting complex sequence promotion, advertising imperfection analysis of regional firms, their impact on competitiveness and the growing importance of proper planning.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Власник авторського права: © „Галицький економічний вісник“
Статус публікації : Опубліковано раніше
Тип вмісту : Article
Розташовується у зібраннях:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.