Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Název: Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи
Autoři: Юзьвак, Людмила
Bibliographic description (Ukraine): Л.Юзьвак. Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи / Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.72-78 - (економіка України)
Datum vydání: 2010
Date of entry: 17-led-2011
Nakladatel: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
338
Klíčová slova: комунікаційна діяльність
рекламна кампанія
реклама
конкурентоспроможність
комплекс просування
Abstrakt: У даній статті розглянуто послідовність процесу вибору комплексу просування, проаналізовано недосконалість рекламних кампаній регіональних фірм, їх вплив на конкурентоспроможність та зростання важливості правильного їх планування.
This article describes the process of selecting complex sequence promotion, advertising imperfection analysis of regional firms, their impact on competitiveness and the growing importance of proper planning.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Vyskytuje se v kolekcích:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.