このアイテムの引用には次の識別子を使用してください: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
タイトル: Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи
著者: Юзьвак, Людмила
Bibliographic description (Ukraine): Л.Юзьвак. Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи / Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.72-78 - (економіка України)
発行日: 2010
Date of entry: 17-1月-2011
出版者: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
338
キーワード: комунікаційна діяльність
рекламна кампанія
реклама
конкурентоспроможність
комплекс просування
抄録: У даній статті розглянуто послідовність процесу вибору комплексу просування, проаналізовано недосконалість рекламних кампаній регіональних фірм, їх вплив на конкурентоспроможність та зростання важливості правильного їх планування.
This article describes the process of selecting complex sequence promotion, advertising imperfection analysis of regional firms, their impact on competitiveness and the growing importance of proper planning.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
出現コレクション:Галицький економічний вісник, 2010, № 2

このアイテムのファイル:
ファイル 記述 サイズフォーマット 
GEB_2010_v27_No2-L_Yuzvak-Important_aspects_of_the_mechanism_of__72.djvu142,41 kBDjVu見る/開く
GEB_2010_v27_No2-L_Yuzvak-Important_aspects_of_the_mechanism_of__72.pdf197,18 kBAdobe PDF見る/開く


このリポジトリに保管されているアイテムはすべて著作権により保護されています。