Link lub cytat. http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Tytuł: Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи
Authors: Юзьвак, Людмила
Cytat: Л.Юзьвак. Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи / Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.72-78 - (економіка України)
Data wydania: 2010
Date of entry: 17-sty-2011
Wydawca: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place edycja: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
338
Słowa kluczowe: комунікаційна діяльність
рекламна кампанія
реклама
конкурентоспроможність
комплекс просування
Abstract: У даній статті розглянуто послідовність процесу вибору комплексу просування, проаналізовано недосконалість рекламних кампаній регіональних фірм, їх вплив на конкурентоспроможність та зростання важливості правильного їх планування.
This article describes the process of selecting complex sequence promotion, advertising imperfection analysis of regional firms, their impact on competitiveness and the growing importance of proper planning.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Właściciel praw autorskich: © „Галицький економічний вісник“
Publikacja status : Опубліковано раніше
Typ zawartości: Article
Występuje w kolekcjach:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Pozycje DSpace są chronione prawami autorskimi