Veuillez utiliser cette adresse pour citer ce document : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Titre: Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи
Auteur(s): Юзьвак, Людмила
Bibliographic description (Ukraine): Л.Юзьвак. Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи / Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.72-78 - (економіка України)
Date de publication: 2010
Date of entry: 17-jan-2011
Editeur: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
338
Mots-clés: комунікаційна діяльність
рекламна кампанія
реклама
конкурентоспроможність
комплекс просування
Résumé: У даній статті розглянуто послідовність процесу вибору комплексу просування, проаналізовано недосконалість рекламних кампаній регіональних фірм, їх вплив на конкурентоспроможність та зростання важливості правильного їх планування.
This article describes the process of selecting complex sequence promotion, advertising imperfection analysis of regional firms, their impact on competitiveness and the growing importance of proper planning.
URI/URL: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Collection(s) :Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Tous les documents dans DSpace sont protégés par copyright, avec tous droits réservés.