Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Title: Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи
Authors: Юзьвак, Людмила
Bibliographic description (Ukraine): Л.Юзьвак. Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи / Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.72-78 - (економіка України)
Issue Date: 2010
Date of entry: 17-Ιαν-2011
Publisher: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
338
Keywords: комунікаційна діяльність
рекламна кампанія
реклама
конкурентоспроможність
комплекс просування
Abstract: У даній статті розглянуто послідовність процесу вибору комплексу просування, проаналізовано недосконалість рекламних кампаній регіональних фірм, їх вплив на конкурентоспроможність та зростання важливості правильного їх планування.
This article describes the process of selecting complex sequence promotion, advertising imperfection analysis of regional firms, their impact on competitiveness and the growing importance of proper planning.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Εμφανίζεται στις συλλογές:Галицький економічний вісник, 2010, № 2

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
GEB_2010_v27_No2-L_Yuzvak-Important_aspects_of_the_mechanism_of__72.djvu142,41 kBDjVuΔείτε/ Ανοίξτε
GEB_2010_v27_No2-L_Yuzvak-Important_aspects_of_the_mechanism_of__72.pdf197,18 kBAdobe PDFΔείτε/ Ανοίξτε


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα