Utilizza questo identificativo per citare o creare un link a questo documento: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Titolo: Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи
Autori: Юзьвак, Людмила
Bibliographic description (Ukraine): Л.Юзьвак. Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи / Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.72-78 - (економіка України)
Data: 2010
Date of entry: 17-gen-2011
Editore: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
338
Parole chiave: комунікаційна діяльність
рекламна кампанія
реклама
конкурентоспроможність
комплекс просування
Abstract: У даній статті розглянуто послідовність процесу вибору комплексу просування, проаналізовано недосконалість рекламних кампаній регіональних фірм, їх вплив на конкурентоспроможність та зростання важливості правильного їх планування.
This article describes the process of selecting complex sequence promotion, advertising imperfection analysis of regional firms, their impact on competitiveness and the growing importance of proper planning.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
È visualizzato nelle collezioni:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Tutti i documenti archiviati in DSpace sono protetti da copyright. Tutti i diritti riservati.