Utilize este identificador para referenciar este registo: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Título: Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи
Autor: Юзьвак, Людмила
Bibliographic description (Ukraine): Л.Юзьвак. Важливі аспекти механізму планування рекламної кампанії регіональними фірмами: аналіз і перспективи / Л.Юзьвак // Галицький економічний вісник. — 2010. — №2(27).— с.72-78 - (економіка України)
Data: 2010
Date of entry: 17-Jan-2011
Editora: Тернопільський державний технічний університет ім. Івана Пулюя
Place of the edition/event: Тернопіль, Україна
UDC: 339.13
338
Palavras-chave: комунікаційна діяльність
рекламна кампанія
реклама
конкурентоспроможність
комплекс просування
Resumo: У даній статті розглянуто послідовність процесу вибору комплексу просування, проаналізовано недосконалість рекламних кампаній регіональних фірм, їх вплив на конкурентоспроможність та зростання важливості правильного їх планування.
This article describes the process of selecting complex sequence promotion, advertising imperfection analysis of regional firms, their impact on competitiveness and the growing importance of proper planning.
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/725
Copyright owner: © „Галицький економічний вісник“
Publications status : Опубліковано раніше
Content type: Article
Aparece nas colecções:Галицький економічний вісник, 2010, № 2



Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.