Por favor, use este identificador para citar o enlazar este ítem: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Título : Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Otros títulos : Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Autor : Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Fecha de publicación : 2008
Date of entry: 25-oct-2012
Editorial : Терно-Граф
UDC: 330.146
Citación : Випуск 1 (1);
URI : http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN : 2223-3822
Content type: Article
Aparece en las colecciones: Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Ficheros en este ítem:
Fichero Descripción Tamaño Formato  
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFVisualizar/Abrir
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuVisualizar/Abrir
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngVisualizar/Abrir


Los ítems de DSpace están protegidos por copyright, con todos los derechos reservados, a menos que se indique lo contrario.