Bu öğeden alıntı yapmak, öğeye bağlanmak için bu tanımlayıcıyı kullanınız: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797

Başlık: Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу
Diğer Başlıklar: Marketin gkapitalizationg as a factor of tourist`s enterprise`s competitiveness
Yazarlar: Мельник, Лілія Миколаївна
Melnyk, L.
Bibliographic description (Ukraine): Мельник Л. Маркетингова капіталізація як фактор конкурентоспроможності підприємств туристично-рекреаційного комплексу [Текст] / Л. Мельник, // Соціально-економічні проблеми і держава. — 2008. — Вип. 1 (1). — С.169-170
Yayın Tarihi: 2008
Date of entry: 25-Eki-2012
Yayıncı: Терно-Граф
UDC: 330.146
Seri/Rapor No:: Випуск 1 (1);
URI: http://elartu.tntu.edu.ua/handle/123456789/1797
ISSN: 2223-3822
Content type: Article
Koleksiyonlarda Görünür:Журнал „Соціально-економічні проблеми і держава“, 2008, Випуск 1(1)

Bu öğenin dosyaları:
Dosya Açıklama BoyutBiçim 
Melnyk.pdf125,73 kBAdobe PDFGöster/Aç
Melnyk.djvu28,41 kBDjVuGöster/Aç
Melnyk__COVER.png424,42 kBimage/pngGöster/Aç


DSpace'deki bütün öğeler, aksi belirtilmedikçe, tüm hakları saklı tutulmak şartıyla telif hakkı ile korunmaktadır.